هتل برج العرب جمیرا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 21 فروردين 1402
بازدید : 211330
نویسنده : مجله خبری تازه ترین

دبی که به عروس خاورمیانه معروف است یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال اخیر دستخوش تغییرات اساسی شده است. به لطف این تغییرات، دبی سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است. به دبی سفر کنید و سازه های منحصر به فردی را ببینید که در هیچ جای دنیا نخواهید یافت، از جمله برج خلیفه، سواحل زیبا و صحراهای بکر. با این حال نکاتی وجود دارد که قبل از سفر به دبی باید به آن ها توجه داشته باشید که در ادامه مهم ترین نکاتی که باید به آن ها توجه کنید را بیان می کنیم.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

توجه به آب و هوا قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کنید. این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و بارندگی سالانه بسیار کمی دارد. در نتیجه آب و هوای شهر معمولا آفتابی و خشک است و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند، آزاردهنده است و رطوبت زیاد دائماً عرق می کند. بنابراین هوا در ماه های بهار و تابستان بسیار گرم و مرطوب است و میانگین دمای شهر به 48 درجه می رسد.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه یعنی از آبان تا پایان بهمن ماه است. در این ماه ها دمای هوا بین 20 تا 27 درجه متغیر است و می توانید در سواحل آبی زیبای دبی شنا کنید و از بیابانی که اطراف آن ها را احاطه کرده است لذت ببرید.


مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

نکته مهم دیگری که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کنید زمان پرواز است. پرواز مستقیم تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد. یکی از مهم ترین کارهایی که قبل از سفر به دبی باید انجام دهید، رزرو سوئیت در یکی از این هتل ها است. این شهر مدرن تعدادی از بهترین هتل های جهان را برای پذیرایی از مسافران دارد. در زیر تعدادی از بهترین هتل های این شهر را به شما معرفی می کنیم.


هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و صرافی ماهواره ای، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های بی نظیر با غذاهای بین المللی می باشد. این هتل به مراکز خرید، مرکز شهر دبی و ... نیز نزدیک است.

آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل و 15 دقیقه با فرودگاه دبی فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP می باشد.

انوانی: دبی، بر دبی، مرکز خرید وافی، جاده شیخ رشید

هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب شهر دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق است که هر کدام چشم انداز زیبایی از شهر دارند. هتل تاج دارای رستوران های متنوعی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: مرکز شهر برج خلیفه، دبی




هتل برج العرب جمیرا ویو مناظری خیره کننده از خلیج فارس را ارائه می دهد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه و 9 رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را سرو می کنند.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های مدرن 5 ستاره دبی است که از 225 اتاق تشکیل شده و در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه با ماشین تا دبی مال و برج خلیفه و 30 دقیقه تا ساحل دبی قرار دارد. . علاوه بر این امکانات ارائه شده در این هتل سفر شما به دبی را خاطره انگیز خواهد کرد.

آدرس: دبی، قایق سواری و باشگاه گلف



هتل مینا سلام

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل دارای 292 اتاق با منظره دریا و خلیج است. منظره دریا و آب در نزدیکی کویر شهر دبی تضاد جالب و منحصربفردی ایجاد می کند، علاوه بر این هتل مینا السلام دارای اتاق های ویژه معلولان و سالمندان است.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



اخرین حرف

در این مقاله سعی کرده ایم قبل از سفر به دبی برای یک سفر فراموش نشدنی راهنمای کامل و جامعی را به شما ارائه دهیم. اگر در طول اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت خوشنام و محبوب سعادت رنت استفاده کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از ماشین اجاره ای در دبی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شو




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تازه ترین و آدرس taazetarin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com