چگونه پنجره UPVC اصلی را تشخیص دهید؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 2 تير 1402
بازدید : 1567
نویسنده : مجله خبری تازه ترین


بسیاری از مردم فکر می کنند که در بازار امروزی به راحتی می توان تفاوت بین پنجره های با کیفیت و بی کیفیت را پیدا کرد. در ادامه این مقاله، روش‌های تشخیص پنجره‌های دوجداره واقعی از جعلی را مورد بحث قرار خواهیم داد.



یک پنجره را چگونه ارزیابی می کنید؟

تنها کاری که می توانید برای ساخت پنجره های بهتر انجام دهید این است که قاب های پنجره فولادی یا آلومینیومی خود را با قاب های uPVC جایگزین کنید که از اتلاف گرما از قاب پنجره جلوگیری می کند. سپس دو لایه شیشه را باید در قاب یک پنجره دوجداره مرغوب قرار داده و آنها را دور از یکدیگر قرار دهید تا یک نوار افقی برای عایق انرژی روی قاب ایجاد شود، فضای بین شیشه ها باید پر شود. . با گاز آرگون متداول ترین گاز مورد استفاده است. با این حال، برخی از سیستم های پنجره از گاز کریپتون استفاده می کنند که ناکافی و غیر عملی است. در اینجا لیستی از مواردی وجود دارد که به شما در شناسایی ویندوزهای با کیفیت کمک می کند.



چگونه یک درب PVC با کیفیت را از تقلبی تشخیص دهیم؟

در زیر نحوه تشخیص پنجره های اصلی از جعلی را در نظر خواهیم گرفت.

بایستید

UPVC پلاستیکی است که برای ساخت پنجره استفاده می شود که باید حداقل 10 سال یا بیشتر گارانتی داشته باشد. این گارانتی باید محو شدن و تغییر رنگ را پوشش دهد.

شیشه

توجه داشته باشید که گارانتی باید برای هر دو لیوان اعمال شود. گارانتی پنجره دوجداره هفت سال می باشد. اما اکثر پنجره های دوجداره اخیرا با 15 سال گارانتی به فروش می رسند.

قفل پنجره

قفل پنجره انواع مختلفی دارد. برخی از شرکت های تولید پنجره فقط از ارزان ترین قفل های موجود در بازار استفاده می کنند، اما اگر امنیت بیشتری می خواهید، قفل های پیچی بهتر هستند.

دستگیره های پنجره

دسته بندی انواع مختلفی دارد. برخی از آنها بسته به زمان باز و بسته شدن آنها فقط شش ماه تا یک سال دوام می آورند. بقیه برای پنج سال یا بیشتر طراحی شده اند. چگونه بین این دو نوع تفاوت قائل می شوید؟ که نسبتا سخت است. بهترین کار این است که مطمئن شوید تمام قسمت های متحرک پنجره دارای دو سال گارانتی می باشد. اطلاعات کافی در مورد نحوه پیگیری تعمیر و نگهداری لازم به دست آورید.

لولا

اینها مثل یک مشت هستند، آنقدر تنوع در بازار وجود دارد که تا باز نشود نمی توان تشخیص داد خوب است یا بد. تکرار می شود اطمینان حاصل شود که تمامی قطعات درب و پنجره upvc دارای دو سال گارانتی می باشند. در صورت امکان، با چند مشتری که از محصول مورد نظر شما استفاده می کنند، مشورت کنید.

ادامه پست: https://upvcmaster.com/نمایندگی-پنجره-وین-تک-در-کرج/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تازه ترین و آدرس taazetarin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com