ممکن است فقط به منظور بهینه سازی عملکرد آن، پمپ حرارتی مداوم کار کند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 7 ارديبهشت 1400
بازدید : 665
نویسنده : مجله خبری تازه ترین

 

HVAC قادر به کنترل عوامل محیطی مثل دما، رطوبت، جریان هوا و … این سیستمها ضمن فراهم کردن هوای تمیز و بدون بو ، دما، رطوبت و نیز جریان هوا را جهت راحتی و آسایش ساکنان ساختمان فراهم میکنند. از UTILITY RATE نیز برای آنالیز انرژی استفاده می کنیم که فعلا بحث ما نیست. مانند هر وسیله ای داکت اسپلیت ها هم مزیت ها و معایب خود را دارد که ما تمام ریز این جزئیات را در ادامه باز گو می کنیم تا شما مشتریان عزیز بتوانید با آگاهی محصول مورد استفاده ی خود با توجه به محیط و بودجه ی خود انتخاب کنید؛ این نوید را می دهیم که این دستگاه سرمایشی و گرمایشی مزایایی دارد که نسبت به محصولات مشابه ترغیب کننده برای خرید است و معایبی دارد که با چند راه حل ساده که در ادامه شرح می دهیم رفع می شود. اما در شرایط خاص که پمپ حرارتی مدام کار می کند، ممکن است شما نیاز به کمک حرفه ای برای حل مسئله داشته باشید. در بیشتر موارد، پمپ حرارتی با از بین بردن تأثیرات خارجی مانند یخ زدگی یا عایق کاری، در فضای باز قابل نصب است.

اول یخ زدگی اواپراتور داکت اسپیلت که علت آن کمبود گاز فریون دستگاه و کثیفی اوا پراتور داکت اسپلیت می باشد. در بیشتر مواقع، علت اصلی این مشکل کمبود مبرد است. هدف از برنامه تصفیه ی آب این است که تعداد سیک های غلظت به حداکثر ممکن رسانده و در این حال تشکیل رسوب، خوردگی و رشد میکروبی را به حداقل برساند. اغلب تیم های تعمیر و نگهداری ساختمان برای مقابله با مجاری سرریز آب به یک محیط مراجعه می کنند. تهویه مطبوع سیستمی است یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که برای کنترل وضعیت محیط باید به آن توجه زیادی کرد. برای جلوگیری از این مشکل، فیلترها باید به طور مرتب خاموش شوند. در این نوع دیگهای پکیج مدار شوفاژ مخزنی از چدن یا از فولاد آتشخوار می باشد مانند نوع دوم مشعل که برای گرم کردن آب بکار میرود می تواند گازی یا گازوئیلی باشد مشعل های گازی اتمسفریک یا فن دار یا مشعل گازوئیلی فن دار بر روی آن قرار گیرد. کولر گازی (اسپلیت) با قابلیت کانال کشی را داکت اسپلیت می گویند که دارای مزایای بیشتری نسبت به کولرگازی می باشد ازجمله مصرف کمتر انرژی و توان مصرفی کمپرسور لوله کشی کمتر با توجه به داشتن فقط یک واحد خارجی (کندانسیت یونیت) و…

اما در صورت استفاده از کولر های گازی یا اسپلیت عادی، برای هر اتاق نیاز به استفاده از یک دستگاه مجزا خواهید داشت. دلیل انتخاب این نام برای این سیستم های تهویه، این است که در این سیستم ها افراد می توانند به صورت مستقل در واحد و یا یک نقطه از واحد خود از گرمایش سیستم بهره مند شوند. مبرد ماده ای است که با عبور از واحد HVAC، گرما را از هوا بیرون می کشد. اما پس از کار بیش از حد، ممکن است مقدار هوایی را که از درون آن ها عبور می کند، محدود شده و باعث افت جریان هوا شده باشد. اکثر دستگاه های تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی ذکر شده یا بر پایه سیکل تبرید و یا بر پایه تماس مستقیم هوا با آب (سیستم های تبخیری) کار می کنند. مشکلات عملکرد سیستم HVAC شما می تواند منجر به کاهش کارآیی هوای محیط شود و در صورت طولانی شدن مشکلات تهویه مطبوع، ممکن است که مشکلات جدی و اساسی برای سلامتی افراد به وجود بیاید.

اگر واحد HVAC قدیمی است، ممکن است فقط به منظور بهینه سازی عملکرد آن، پمپ حرارتی مداوم کار می کند. در برخی شرایط اضطراری، ممکن است پمپ حرارتی شما مجبور به کار مداوم شود. فیلترهای هوا برای به دام انداختن و جمع آوری ذرات گرد و غبار و آلاینده ها از سیستم HVAC شما طراحی شده اند. روش بررسی: به منظور بررسی نظرات کارکنان در زمینه عملکرد سیستم HVAC از یک پرسشنامه خود ساخته استفاده شد. بنابراین اهمیت زیادی دارد که مشکلات سیستم تهویه مطبوع را به خوبی مورد بررسی قرار داده آن را به بهترین شکل ممکن مرتفع کنید. مطالعه فوق با هدف بررسی کارایی سیستم تهویه مطبوع در یک ساختمان اداری در شهر تهران انجام شد. کاور را تعویض کرده و 3 الی 4 دقیقه صبر کنید و سیستم را مجددا تست کنید. ۱۱۰ متر مربع را در عدد ۳۵۰ بی تی یو بر ساعت ضرب کنید به عدد ۳۸۵۰۰ می رسید که این عدد را بر ۱۲۰۰۰ تقسیم کنید تا به ظرفیت ۳.۲ تن تبرید برسید. پس از آن باید هواساز را به صورت حرفه ای درون این قسمت از سقف جاگیر کنید و سپس کانال کشی به اتاق ها و سالن را انجام دهید. مخزن زهکشی برای مقابله با آب اضافی طراحی شده است؛ اما در صورت افزایش سریع رطوبت، می تواند به سرعت پر از آب شود.

منبع:

https://tamin24tajhiz.com/product-category/water-pump/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تازه ترین و آدرس taazetarin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com