عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 24 تير 1402
بازدید : 946
نویسنده : مجله خبری تازه ترین

متن آهنگ هرکی میخواد هرچی بگه من یکی پای تو میمونم فرزاد فرزین

هرکی میخواد هرچی بگه من یکی پای تو میمونم
اما دلم اینه دلم میگه بهم با کی بمونم
دیوونه میشم تو نباشی پیشم من یکی بیخیال تو نمیشم
با چه زبونی بهت بگم بمونی
هرکی ندونه تو که خوب میدونی
هرکی ندونه تو که خوب میدونی
عاشقت شدم و نگو که خبر نداری
یه روزی از همین روزا بالاخره کم میاری
عاشقت شدم و سایه به سایت هستم
میدونی که دوست دارم و همه جوره پایت هستم
نری بگی قصه عشقمونو به حسودا
نری بگی بعدش بیای بگی نگفته بودم
دورمون پر از خبرچین و پر از کلاغه
بذار بین خودمون بمونه این علاقه
بذار بین خودمون بمونه این علاقه

 https://musicdel.ir/single-tracks/178070/


تاریخ : دو شنبه 19 تير 1402
بازدید : 23938
نویسنده : مجله خبری تازه ترین


این دستگاه که به موتور دیزل یا دیزل ژنراتور نیز معروف است، وسیله ای است که برای تولید برق استفاده می شود و انواع مختلفی دارد. هر اقامتگاه بر اساس شرایط خود از یکی از مدل ها و انواع این واحد استفاده می کند، بنابراین خریداران باید با توجه به نیاز و شرایط خود موتورهای دیزلی را خریداری کنند.

لازم به ذکر است که دیزل ژنراتورها توسط شرکت های مختلفی در دنیا تولید و با برندهای مختلف در بازار جهانی عرضه می شوند. بنابراین شناخت بهترین دیزل ژنراتور مورد استفاده در ایران موضوع مهمی است که در کنار سایر موضوعات مجموعه کاشانیکو به بررسی آن می پردازیم.

شکل 1

دیزل ژنراتور و اهمیت استفاده از آن

موتور دیزل وسیله بسیار مهمی است که نبود آن مشکلات زیادی را ایجاد می کند

در مراکزی که برق شهری و روستایی یافت نمی شود با کمک این دستگاه شرایط مناسبی ایجاد شده و می توان فعالیت های مورد نظر را انجام داد. بنابراین استفاده از این تجهیزات برای دفع کارخانجات، کارگاه ها، باغ ها و ... که نیاز به برق زیادی دارند ضروری است. از سوی دیگر کمبود این تجهیزات در بیمارستان ها، آتش نشانی ها، ادارات و ... باعث تلفات جانی بسیاری می شود. همه این مسائل اهمیت استفاده از موتورهای دیزلی را در زمینه های مختلف نشان می دهد.

بهترین دیزل ژنراتور ایران کدام است؟

دیزل ژنراتورهای مورد استفاده در ایران هم ایرانی و هم خارجی هستند که برخی از بهترین برندهای خارجی موتورهای دیزلی در زیر لیست شده اند.

لامپ پنتا

یکی از بهترین برندهای دیزل ژنراتور در ایران که پس از برند آمریکایی کاترپیلار به عنوان بهترین دیزل ژنراتور شناخته می شود، برند دیزل ژنراتور ولوو پنتا می باشد. این برند در کشور سوئد تولید می شود و در ایران قابل فروش می باشد. افرادی که قصد خرید دیزل ژنراتور ولوو پنتا را دارند می توانند مدل های مختلفی را خریداری و استفاده کنند.

پرکینزا

دیزل ژنراتور پرکینز یکی از بهترین برندهای دنیا با شهرت جهانی و ساخت انگلستان می باشد. شرکت پرکینز موتورهای دیزلی خود را در قالب 8 کیلووات تا 2 مگاوات تولید می کند و در مدل های مختلف موجود می باشد. دیزل ژنراتورهای ساخت شرکت پرکینز از طریق واردکنندگان و نمایندگان آن در ایران قابل دسترسی بوده و می توانید انواع موتورهای دیزلی ساخت این شرکت را در ایران خریداری نمایید.

کامینز

علاوه بر موتورهای دیزلی پرکینز ساخت انگلستان، برند کامینز نیز در این کشور تولید می شود که از نظر کیفیت و شهرت با پرکینز رقابت می کند; به هر حال، دیزل ژنراتورهای کامینز در سراسر جهان از نظر کیفیت در رده پرکینز قرار می گیرند. خوشبختانه موتورهای دیزلی تولیدی این شرکت نیز به راحتی در ایران موجود است و توسط واردکنندگان به این کشور آورده می شود. بنابراین شهروند عزیز می توانید در صورت تمایل با توجه به موقعیت و اهداف خود مدل های مختلف موتور دیزل را تهیه و استفاده نمایید.

بادیه نشین

شاید فکر کنید موتورهای دیزلی که چین در تولید و تولید آنها مشارکت دارد انتخاب مناسبی نیستند و وضعیت خوبی ندارند. اما لازم به ذکر است که دیزل ژنراتور بادوین یکی از بهترین برندهای موتورهای دیزلی تولید مشترک فرانسه و چین بوده و در گروه بهترین برندها قرار می گیرد. شرکت Baudouin از سال 1918 در فرانسه فعالیت می کند و امتیاز آن توسط چین در سال 2009 خریداری شد. به همین دلیل این شرکت به عنوان یک شرکت چینی-فرانسوی تولید کننده مدل های مختلف موتورهای دیزلی شناخته می شود.

فرد جوان

قیمت دیزل ژنراتور ایرانی نسبت به خارجی

وقتی صحبت از دیزل ژنراتورهای خارجی می شود، قیمت آنها اهمیت پیدا می کند و بسیاری از خریداران مایلند قیمت گازوئیل ایران را نسبت به سایر کشورها بدانند.

در این زمینه باید اشاره کنیم که برندهای دیزل ژنراتور ایرانی و خارجی از نظر قیمت بسیار متفاوت هستند و برای خرید دیزل ژنراتورهای خارجی به خصوص بهترین برندهای آن باید دو برابر نوع ایرانی آن هزینه کرد.

دیزل ژنراتور ایرانی بهتر است یا خارجی؟

ایران در زمینه تولید گازوئیل نیز فعالیت می کند و محصولات آن بسیار خوب و مناسب است که پاسخگوی نیازهای مختلف عزیزان است. بنابراین می توان گفت که تولیدکنندگان دیزل ایرانی و خارجی از نظر کیفیت تفاوتی ندارند و کاربران می توانند برای صرفه جویی در هزینه ها و هزینه ها از بهترین برندهای دیزل ایرانی مانند برند تبریز موتورسازان استفاده کنند. لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد، تعمیر و نگهداری موتورهای دیزلی خارجی می تواند مشکل بوده و نیاز به بودجه اضافی داشته باشد. همچنین بین موتورهای ایرانی و خارجی تفاوت ایجاد می کند و تولیدکنندگان دیزلی ایرانی را در وضعیت بهتری قرار می دهد.

خرید دیزل ژنراتور در ایران

خرید دیزل ژنراتور در ایران محدودیتی ندارد و به راحتی می توانید برندهای مختلف این دستگاه اعم از خارجی و ایرانی را خریداری کنید. واردکنندگان دیزل ژنراتور به صورت قانونی این مدل ها را وارد کشور کرده و در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهند و بدین ترتیب خرید دیزل ژنراتور خارجی را تسهیل می کنند. از طرفی ذکر این نکته ضروری است که شرکت واردکننده دیزل ژنراتور معمولا خدمات پس از فروش و گارانتی را به خریداران ارائه می دهد.

سخنان پایانی

اگر قصد خرید انواع دیزل ژنراتور خارجی یا ایرانی را دارید و به دنبال برندهای معتبر ذکر شده در قسمت های قبل هستید، می توانید از طریق مجموعه کاشانیکو در سایت کاشانیکو در این زمینه اقدام کنید. شرکت کاشانی یک شرکت وارداتی دیزل ژنراتور در ایران می باشد که انواع موتورهای دیزل وارداتی را به صورت مستقیم و بدون واسطه به شما هموطنان عزیز عرضه می کند و دارای شرایط بسیار خوبی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، لطفا از طریق وب سایت و یا از طریق تلفن با ما تماس بگیرید.

ادامه مطلب: https://www.tejaratefarda.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-65/44678-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA


تاریخ : یک شنبه 11 تير 1402
بازدید : 30107
نویسنده : مجله خبری تازه ترین


ایمپلنت دندان از مراحل مختلفی تشکیل شده است که یکی از این مراحل تشکیل ایمپلنت دندانی نام دارد. در این مرحله شکل پوشش ایمپلنت توسط قالب مشخص می شود و برای تولید به آزمایشگاه ارسال می شود. اگر می خواهید در مورد شکل دهی ایمپلنت دندان بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان روشی برای جایگزینی دندان های آسیب دیده یا از دست رفته فرد است که به عنوان یک جایگزین مفید و پرکاربرد شناخته شده است که بهترین و کارآمدترین راه برای جایگزینی دندان های از دست رفته در نظر گرفته می شود. دندان های از دست رفته در سراسر جهان در این روش درمانی یک پیچ تیتانیوم شکل در استخوان فک بیمار در حین جراحی قرار می گیرد که جایگزین ریشه دندان می شود و مانند ریشه دندان عمل می کند تا کلاهک روی آن را ببندد.

درپوش ایمپلنت با یک قطعه اتصالی به نام اباتمنت یا اباتمنت در پایه ایمپلنت پوشانده شده است، کلاهک ایمپلنت دندان معمولاً از پرسلن یا سرامیک ساخته شده و توسط آزمایشگاه ساخته می شود. پیوند ایمپلنت دندان در این قسمت از دندان انجام می شود. ایمپلنت فرآیند ایمپلنت دندان

یکی از حساس ترین زمینه های ایمپلنت دندان طراحی ایمپلنت است، بنابراین در این کار باید دقت و حساسیت به کار گرفته شود تا بهترین نتیجه حاصل شود و تخصص در این کار بسیار مهم است، در صورتی که در قالب اگر ایمپلنت نداشته باشد یکپارچگی و توانایی کافی، محصول نهایی ایمپلنت ممکن است با مشکل مواجه شود.

چرا پیوند اینقدر مهم است؟

هدف اصلی از ریخته گری ارسال اطلاعات دقیق در مورد موقعیت ایمپلنت به آزمایشگاهی است که برای ساخت مهر ایمپلنت به آن سپرده شده است تا آزمایشگاه بتواند مهر یا پروتز را متناسب با جای خود بسازد. .

اجزای مختلف ریخته گری ایمپلنت

اجزای مختلفی برای تشکیل ایمپلنت استفاده می شود که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

تنباکو را تشکیل دهید

تکیه گاه یک ماده فلزی یا پلاستیکی است که درون مواد نصب ریخته می شود و به عنوان تکیه گاه عمل می کنند. سینی های ریخته گری را می توان سفارشی ساخت یا از قالب های استوک استفاده کرد، سینی های ریخته گری در دو نوع باز و بسته وجود دارد.

مواد قالب

مواد قالب ماده ای است که برای ساخت پوشش ایمپلنت استفاده می شود، معمولاً از وینیل پلی سیلوکسان یا پلی اتر برای این منظور استفاده می شود. ابزارهای سنگ زنی داخل سینی قالب قرار می گیرند و باید دقت شود که ابزارها به اندازه کافی سفت باشند زیرا اگر ابزار خیلی سفت باشند جزئیات را به خوبی ثبت نمی کنند و اگر شل باشند ممکن است هنگام خروج از دهان بشکنند. .

انواع تکنیک های قالب گیری ایمپلنت دندانی

دو روش برای فرم دادن به دهان وجود دارد که یکی از این روش ها بر اساس تشخیص متخصص پروتز برای شما انتخاب می شود، بر اساس نوع اباتمنت و سایر شرایط موجود، هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خود را دارند.

سینی بسته

تری را باز کن

مراحل قالب گیری ایمپلنت دندان

مجموعه ای از سینی های طراح؛

سینی ها مانند تکیه گاه هستند و انتخاب مناسب ترین آنها برای قرار دادن در قوس دندانی بسیار مهم است، سینی ها سینی های فلزی یا پلاستیکی هستند.

انتخاب مواد قالب گیری:

بعد از انتخاب صفحه نوبت به انتخاب مواد قالب گیری می رسد یکی از پرکاربردترین مواد قالب گیری آلژینات است که نسخه های زیادی دارد. این ماده برای بیماران بدحال توصیه می شود و به سرعت تعمیر می شود که یکی از مزایای عمده این اطلاعات است.

تهیه گچ دندان:

در این مرحله، دندانپزشک با اضافه کردن آب به مواد مدلینگ و مخلوط کردن آن با کاردک شکل و مخلوط کردن آن به مدت یک دقیقه، شروع به تهیه خمیر مدلینگ می کند و پس از مدل سازی محتوا آن را در سینی مدلینگ قرار می دهد. مراقب باش. در دهان بیمار

حذف:

بنابراین با انجام مراحل فوق و قرار دادن قالب در دهان بیمار، چند دقیقه صبر می کند تا مواد سفت شود و روی صورت، دندان ها و چانه بیمار اثر کند، سپس به آرامی بکشد.

نکات مهم در شکل گیری دندان ها

برخی از نکات مهمی که دندانپزشکان در کاشت ایمپلنت دندان باید در نظر داشته باشند به شرح زیر است:

برای ایجاد یک روکش یا پروتز خوب، آزمایشگاه باید تصویر و پرسپکتیو دقیقی از دندان‌ها، لثه‌ها و حتی رنگ شما داشته باشد، بنابراین شکل‌دهی صحیح آن‌ها برای ایجاد بهترین نتیجه مهم است.

دندانپزشک باید با توجه به نیاز شما از یکی از روش های فرم دهی دندان استفاده کند.

 

مرجع مقاله: https://realtimedentist.com/1401/05/دندانپزشک-ایمپلنت-دندان-در-تهران/ 


تاریخ : جمعه 2 تير 1402
بازدید : 1549
نویسنده : مجله خبری تازه ترین


بسیاری از مردم فکر می کنند که در بازار امروزی به راحتی می توان تفاوت بین پنجره های با کیفیت و بی کیفیت را پیدا کرد. در ادامه این مقاله، روش‌های تشخیص پنجره‌های دوجداره واقعی از جعلی را مورد بحث قرار خواهیم داد.



یک پنجره را چگونه ارزیابی می کنید؟

تنها کاری که می توانید برای ساخت پنجره های بهتر انجام دهید این است که قاب های پنجره فولادی یا آلومینیومی خود را با قاب های uPVC جایگزین کنید که از اتلاف گرما از قاب پنجره جلوگیری می کند. سپس دو لایه شیشه را باید در قاب یک پنجره دوجداره مرغوب قرار داده و آنها را دور از یکدیگر قرار دهید تا یک نوار افقی برای عایق انرژی روی قاب ایجاد شود، فضای بین شیشه ها باید پر شود. . با گاز آرگون متداول ترین گاز مورد استفاده است. با این حال، برخی از سیستم های پنجره از گاز کریپتون استفاده می کنند که ناکافی و غیر عملی است. در اینجا لیستی از مواردی وجود دارد که به شما در شناسایی ویندوزهای با کیفیت کمک می کند.



چگونه یک درب PVC با کیفیت را از تقلبی تشخیص دهیم؟

در زیر نحوه تشخیص پنجره های اصلی از جعلی را در نظر خواهیم گرفت.

بایستید

UPVC پلاستیکی است که برای ساخت پنجره استفاده می شود که باید حداقل 10 سال یا بیشتر گارانتی داشته باشد. این گارانتی باید محو شدن و تغییر رنگ را پوشش دهد.

شیشه

توجه داشته باشید که گارانتی باید برای هر دو لیوان اعمال شود. گارانتی پنجره دوجداره هفت سال می باشد. اما اکثر پنجره های دوجداره اخیرا با 15 سال گارانتی به فروش می رسند.

قفل پنجره

قفل پنجره انواع مختلفی دارد. برخی از شرکت های تولید پنجره فقط از ارزان ترین قفل های موجود در بازار استفاده می کنند، اما اگر امنیت بیشتری می خواهید، قفل های پیچی بهتر هستند.

دستگیره های پنجره

دسته بندی انواع مختلفی دارد. برخی از آنها بسته به زمان باز و بسته شدن آنها فقط شش ماه تا یک سال دوام می آورند. بقیه برای پنج سال یا بیشتر طراحی شده اند. چگونه بین این دو نوع تفاوت قائل می شوید؟ که نسبتا سخت است. بهترین کار این است که مطمئن شوید تمام قسمت های متحرک پنجره دارای دو سال گارانتی می باشد. اطلاعات کافی در مورد نحوه پیگیری تعمیر و نگهداری لازم به دست آورید.

لولا

اینها مثل یک مشت هستند، آنقدر تنوع در بازار وجود دارد که تا باز نشود نمی توان تشخیص داد خوب است یا بد. تکرار می شود اطمینان حاصل شود که تمامی قطعات درب و پنجره upvc دارای دو سال گارانتی می باشند. در صورت امکان، با چند مشتری که از محصول مورد نظر شما استفاده می کنند، مشورت کنید.

ادامه پست: https://upvcmaster.com/نمایندگی-پنجره-وین-تک-در-کرج/


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تازه ترین و آدرس taazetarin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com