عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 26 خرداد 1402
بازدید : 961
نویسنده : مجله خبری تازه ترین


کلاس های کنکور یکی از ابزارهای کسب نتیجه بهتر در کنکور است که در بین شرکت کنندگان کنکور سراسری جایگاه ویژه ای دارد. موسسات مختلف کلاس های مختلفی را برای آمادگی در کنکور برگزار می کنند، اما با وجود این تفاوت و تبلیغات; اتفاقی که می افتد سردرگمی دانش آموزان برای شرکت یا عدم شرکت در این کلاس ها و همچنین انتخاب کلاس مناسب از برنامه ها و کلاس های مختلف است. در زیر به برخی از ویژگی های یک کلاس کنکور خوب و نکات طلایی برای انتخاب مدرسه کنکور مناسب می پردازیم. با ما در مرکز آموزشی همراه باشید.

نکته 1: نیاز به استفاده از کلاس matriculation

اول از همه باید تصمیم بگیرید که آیا باید برای کنکور بروید یا نه. واقع بین باشید و ببینید آیا واقعاً به کلاس کنکور نیاز دارید و اگر سعی کنید زمان بیشتری را برای این کلاس بگذارید و با منابع مناسب کار کنید، آیا با این کلاس نقاط ضعف شما برطرف نمی شود؟ اگر قدرت تصمیم گیری در این مورد را ندارید، از یک مشاور کمک بخواهید. در برخی از دروس ممکن است لازم باشد از کلاس امتحانی استفاده کنید. شاید بتوان مشکل مطالعه را با کمک کتاب های درسی حل کرد. قبل از شرکت در هر دوره ای برای آزمون های کاندیداتوری، باید به دقت بررسی کنید که آیا با توجه به زمانی که اختصاص داده اید، می توانید از آن کلاس ها به اندازه کافی بهره ببرید. در این قسمت از مقاله از شما دعوت می کنیم در نقد نوروز اردو با ما همراه باشید.

نکته 2: مدارس کنکور دارای اساتید مجرب می باشد

کلاس های کنکور مناسب با معلمان مجرب می تواند نقاط ضعف و مشکلات یک دوره چهار ساله دبیرستان را برطرف کند. آموزشگاه کنکور با داشتن اساتید قوی و مجرب قادر است مسیر درستی را برای اهداف و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ارائه دهد. تجارب و بیان معلمان کمک زیادی به یادگیری دانش آموزان می کند.

می توانید از کسانی که در سال قبل با استاد کلاس داشته اند بپرسید و سپس انتخاب کنید. معلمان حرفه ای و استاندارد هستند که یک دوره 4 ساله دبیرستان را فقط 8-9 ماه تدریس می کنند و کاستی ها و ضعف های خود را پوشش می دهند. کار سختی است که فقط معلمان حرفه ای و با تجربه می توانند انجام دهند.

تبصره 3: زمان برگزاری آزمون ورودی تعیین شده است

در سال قبل از کنکور، برنامه ریزی دانش آموزان بسیار شلوغ است. قالب کلاس برای دانش آموزان بسیار مهم است. ساعت مطالعه در هفته مشخص باشد تا دانش آموز بدون مشکل به برنامه خود ادامه دهد. مدارس همزمان باید برنامه ای از کلاس های خود را به دانش آموزان ارائه دهند تا بتوانند بر اساس آن برنامه ریزی کنند. مهمتر از همه، این ساختار طبقاتی نباید تغییر کند. در این قسمت از مقاله شما را به گشت و گذار در اردوی نوروزی با ما تشویق می کنیم.

هیچ یک از داوطلبان و داوطلبان رتبه برتر پذیرفته شده در دوره خوب و اول در تمام مدت و در طول سال کنکور در کلاس آزمون ورودی شرکت نکردند و صرفاً برای رزومه یا تعمیر باید ثبت نام می کردند. مشکلات بسیار جزئی در یک درس نام ها در کلاس کنکور بود. پس سعی کنید کلاس ها را زیاد بار نکنید. شما نباید تمام وقت خود را صرف رفتن به کلاس کنید. برای استفاده حداکثری از کلاس، باید زمانی را قبل از کلاس برای مطالعه و بعد از کلاس برای مرور مطالب اختصاص دهید، بنابراین بر اساس نیاز خود در کلاس ها ثبت نام کنید.

نکته 4: نمرات آزمون ورودی هدفمند است

دانش آموزان سطوح مختلف دانش و یادگیری دارند و یک مدرسه خوب باید این را در نظر بگیرد. اگر همه دانش آموزان شرکت کننده در کلاس در یک سطح باشند، معلم می تواند دروس را در کلاس با سرعت مناسب پیش ببرد. اگر سطح تحصیلات شما ضعیف یا متوسط ​​است، نباید در کلاس هایی که مختص متقاضیان پیشرفته است شرکت کنید. با شرکت در کلاس در سطح نادرست، وقت، انرژی و انگیزه خود را هدر می دهید و به نتیجه مطلوب نمی رسید.

نکته 5: باید ارتباط مناسبی بین کلاس ها و دوره ها وجود داشته باشد

اگر برنامه های مطالعاتی خاصی دارید یا برای یک سازمان کنکور خاص درخواست می دهید، سعی کنید با موضوعات مرتبط با برنامه تحصیلی خود در کنکور ثبت نام کنید. در این صورت تاثیر یادگیری کلاسی خود را در آزمون خود خواهید دید. از کلاس های ورشکستگی انتظار می رود که درصد شما بیشتر از زمانی باشد که کلاس نداشتید. در غیر این صورت حضور در این دوره ها واقعا اتلاف وقت است.

حقیقت این است که هیچ کلاس یا موسسه ای نمی تواند تضمین کند که شما در بهترین رشته قبول خواهید شد. این تلاش، اراده و تلاش شماست که معجزه را رقم می زند. موفقیت و هدف خود را بخواهید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. آزمون، کلاس کنکور، منابع مختلف آموزشی، مشاور و... ابزار موفقیت در مرحله دوم حرکت و تصمیم شما هستند و اولین محرک و اولین قدم انگیزه و هدف شماست.

منبع مقاله: https://payju.ir/content/لیست-آموزشگاه-های-کنکور-در-


تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1402
بازدید : 421
نویسنده : مجله خبری تازه ترین


اعلامیه رسمی Google در دسامبر 2020 به روز رسانی هسته دیروز گوگل در صفحه رسمی خود اعلام کرد که ما هسته را به طور کلی به روز می کنیم. این پیام دارای دو قسمت است که یک قسمت از این آپدیت منتشر شده و قسمت دیگر هنوز منتشر نشده است و از این تاریخ تا آن زمان باید منتظر این تغییرات باشید. باید بدانید که این یک آپدیت است و باگ ها و مشکلات اصلی این هسته برطرف خواهد شد. در ادامه این مقاله، ما این به روز رسانی را در تنظیم شده برای وبلاگ بررسی خواهیم کرد.

متن پیام دسامبر 2020 گوگل

پس از امروز، همانطور که چندین بار در سال انجام می دهیم، یک به روز رسانی الگوریتم هسته اصلی را منتشر می کنیم. این به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 نامیده می‌شود. راهنمایی های ما در مورد این به روز رسانی ها همان چیزی است که قبلاً توضیح دادیم. برای اطلاعات بیشتر به این پست وبلاگ مراجعه کنید. آنچه مدیران وب درباره گوگل می‌دانند Google Google Index اصلی‌ترین خبر رسمی برای مدیران وب‌سایت‌ها در مورد خزیدن و نمایه‌سازی سایت‌ها است. googleblog.com

روز بعد. ما به‌روزرسانی‌های گسترده الگوریتم هسته را مانند چندین بار در سال منتشر می‌کنیم. این به‌روزرسانی هسته‌ای دسامبر 2020 نامیده می‌شود. دستورالعمل های ما برای چنین به روز رسانی ها همان چیزی است که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، این پست وبلاگ را بررسی کنید. تمام آن چیزی که مدیران وب‌سایت‌ها باید درباره گوگل بدانند، به‌روزرسانی رسمی پایه جدید مرور وب و نمایه‌سازی برای مدیران وب‌سایت google index است. googleblog.com

آخرین الگوریتم Google Broad Core چیست؟

قبل از اینکه وارد تغییراتی شویم که می توان با تغییر کد ایجاد کرد، مهم است که دقیقاً بفهمیم تغییرات چیست.

بیایید با آنچه الگوریتم اصلی به روز رسانی نیست شروع کنیم.

این یک به روز رسانی متمرکز مانند پاندا یا پنگوئن نیست که برای رفع یک مشکل خاص طراحی شده است.

به روز رسانی ها مشابه الگوریتم های جدید است که در الگوریتم اصلی گنجانده شده است.

گاهی اوقات آنها کاملاً جداگانه انجام می شوند، بدون اینکه به الگوریتم اصلی امتیاز یا نوعی رتبه بندی داده شود که سپس برای تغییر رتبه بندی استفاده می شود.

به روز رسانی اصلی سئو چیست؟

به روز رسانی هسته به الگوریتم توسعه یافته به این معنی است که خود الگوریتم هسته به نوعی تغییر کرده است.

این ممکن است شامل تغییر روش مخالفت برخی عناصر موجود با یکدیگر، نحوه تعامل آنها با یکدیگر یا نحوه تشکیل یک کل منسجم باشد.

این می‌تواند شامل تغییراتی در الگوریتم‌های Google برای بهبود کارایی باشد، مانند کافئین، یا، مانند مرغ مگس خوار، نحوه تفسیر گوگل پرسش‌های مخاطب.

همچنین، به‌روزرسانی ممکن است از فاکتورهای رتبه‌بندی جدیدی استفاده کند که قبلاً در نظر گرفته نشده‌اند.

تنها در سال گذشته، این موتور جستجو بیش از 3000 تغییر در جستجوی گوگل ایجاد کرد. و امسال گوگل شروع به انتشار به روز رسانی های اصلی گوگل کرد (و ما در مورد آن صحبت می کنیم).

Google Core Update چیست؟

برخلاف دیگر نسخه‌های منتشر شده، به‌روزرسانی اصلی گوگل تغییرات قابل توجه و گسترده‌ای در الگوریتم و سیستم جستجوی این موتور جستجو ایجاد می‌کند.

4. 2020

به روز رسانی های اصلی می 2020

سخنگوی گوگل دنی سالیوان از طریق توییتر اعلام کرد که گوگل یک به روز رسانی بزرگ الگوریتم را انجام خواهد داد.

بعد از حدود 90 دقیقه، آنها اعلام کردند که یک بروزرسانی در حال انجام است و تکمیل آن 1-2 هفته طول می کشد.

هدف از بازنگری های عمده

به روز رسانی های اصلی به گونه ای طراحی شده اند که تأثیر قابل توجهی بر نتایج جستجو در همه زبان ها در همه کشورها داشته باشند.

وب سایت ها با شروع به روز رسانی پایگاه داده خود متوجه کاهش یا افزایش رتبه های جستجو خواهند شد.

تغییرات در موتور جستجو مستقیماً با محتوای وب سایت مرتبط است.

یعنی اگر محتوا از آخرین آپدیت محبوب تر شده باشد، رتبه بالاتری دریافت می کند.

با این حال، مطالب جدید باید در مقایسه با مطالب قبلی مجددا ارزیابی شوند. به بیان ساده، آیه ممکن است کاملاً با گذشته متفاوت باشد.

Google Update Core در دسامبر 2020 عرضه می شود

پس از هفت ماه، گوگل به‌روزرسانی جدید هسته (نسخه پایه دسامبر 2020) را منتشر کرد.

بری شوارتز در 3 دسامبر 2020 ساعت 10:36 صبح

گوگل اعلام کرده است که به روز رسانی جدیدی را برای هسته خود منتشر می کند (به روز رسانی اصلی دسامبر 2020). این سومین آپدیت بزرگ سال 2020 است.

لطفا توجه داشته باشید که اولین به روز رسانی هسته ژانویه 2020 و نسخه دوم به روز رسانی هسته مه 2020 است.

این توییت گوگل است که می‌گوید: «از امروز، مانند چندین بار در سال، نسخه‌های جدیدی از الگوریتم‌های اصلی خود را منتشر خواهیم کرد. این به‌روزرسانی هسته‌ای دسامبر 2020 نامیده می‌شود."

"Google در ساعت 1:00 بعد از ظهر شروع می شود." به این معنی است که گوگل به روز رسانی اصلی دسامبر 2020 را حدود ساعت 13:00 بعد از ظهر آغاز کرده است. این دو ساعت و نیم پس از اعلام به‌روزرسانی گوگل بود.

گوگل اضافه کرد: "به‌روزرسانی اصلی نوامبر 2020 اکنون در دسترس است. طبق معمول با این به‌روزرسانی‌ها، عرضه کامل آن یک یا دو هفته طول می‌کشد."

به روز رسانی های قبلی آخرین (به روز رسانی اصلی)، می 2020، یک به روز رسانی بزرگ و گسترده بود که دو هفته طول کشید تا به طور کامل عرضه شود.

قبل از اعلام آپدیت اصلی ژانویه 2020 توسط گوگل، در کانال تلگرام سئوتن تحلیل هایی در مورد آن به روز رسانی داریم.

آنچه قبل از اصلاحات بود. بسیاری از صاحبان وب‌سایت و صاحبان سایت از این به‌روزرسانی ناامید شده‌اند، و بسیاری معتقدند که به‌اندازه به‌روزرسانی‌های قبلی تأثیرگذار نبوده است.

گوگل نیز در ماه نوامبر یک به‌روزرسانی منتشر کرد، اما بر رتبه‌بندی محلی تمرکز کرد.

این تغییرات برای همه وب مسترها بسیار مهم است و دلیل آن امکان تغییرات بزرگ در نتایج و رتبه بندی وب سایت ها است.

غیردقیق و غیرممکن است که بدانید گوگل چه زمانی این به‌روزرسانی‌ها را انجام داده است، و نشان می‌دهد که تلاش‌های گوگل برای تعیین اینکه آیا وب‌سایت‌ها برای مخاطبان خود بهینه شده‌اند یا برای رتبه‌بندی طراحی شده‌اند، مشکل دارد.

تغییرات بزرگ در سال 2020 چیست؟

تعداد جستجوهای ناموفق

که با نام‌های «قطع رتبه صفر» و «موقعیت صفر» نیز شناخته می‌شود، در بین سایت‌ها در حال افزایش است. این بدان معناست که بازدیدکنندگان به جای کلیک کردن بر روی یک پیوند، مستقیماً به صفحه نتایج هدایت می شوند. جستجو جواب داد. .

هر بار که گوگل الگوریتم خود را به‌روزرسانی می‌کند، یک گام به جلو برمی‌دارد تا تجربه جستجو را آسان‌تر و مرتبط‌تر با خواسته‌های کاربران کند. با این حال، ما به عنوان متخصص سئو، استفاده از تکنیک های کلاه سفید را توصیه می کنیم.

دستورالعمل‌ها برای وب‌مسترها مشابه به‌روزرسانی‌های گسترده الگوریتم هسته‌ای است که گوگل قبلاً برای ارزیابی مجدد کیفیت صفحاتی که در حال حاضر رتبه‌بندی می‌شوند در گوگل اعلام کرده بود.

این بدان معناست که وب سایت هایی که علیرغم ارسال محتوای باکیفیت رتبه بالاتری در گوگل ندارند، تبلیغ می شوند.

با این حال، سایت هایی که افت رتبه را تجربه می کنند، باید دلایلی را که ممکن است باعث آن شود، بررسی کنند.

به گفته گوگل، افت رتبه بعد از یک به روز رسانی بزرگ، لزوماً به معنای بد بودن وب سایت یا محتوای آن نیست. غول جستجو می گوید شخصی در حال نوشتن محتوای به روز شده یا اضافه کردن داده های جدیدی است که کاربران علاقه بیشتری به خواندن آن دارند.

در آینده ما یک تجزیه و تحلیل عمیق از به روز رسانی انجام خواهیم داد و شما را با جریان ردیاب های به روز رسانی جدید به روز خواهیم کرد.

اطلاعیه فعلی فقط یک هشدار است و سایر نسخه ها بعداً شروع می شوند و احتمالاً مانند گذشته برای چند روز ادامه خواهند داشت.

آنچه این به روز رسانی را مهم تر می کند این است که هفت ماه بعد ارائه می شود.

با این حال، با به‌روزرسانی جدید گوگل، گوگل نحوه رتبه‌بندی محتوا را پس از تغییرات ایجاد شده در صفحه از آخرین به‌روزرسانی، مجدداً ارزیابی می‌کند.

سایت هایی که برای بهبود رتبه خود تلاش زیادی کرده اند ممکن است با افت رتبه مواجه شوند. از سوی دیگر، سایت هایی که تلاشی هماهنگ برای بهبود محتوای خود انجام نداده اند، ممکن است نتایج مثبتی ببینند.

یک چیز مسلم است، این به روز رسانی تاثیر زیادی خواهد داشت. اساساً به روز رسانی ها در نتایج جستجو در همه کشورها به همه زبان ها قابل مشاهده تر و مؤثرتر هستند.

وقتی سایت‌ها شروع به به‌روزرسانی دامنه خود کنند، قطعاً رتبه‌بندی جستجوی خود را کاهش یا افزایش خواهند داد.

تغییر مثبت یا منفی در رتبه بندی جستجو نشان دهنده مرتبط بودن محتوا است.

اگر محتوا پس از آخرین به روز رسانی اصلی بهینه سازی بیشتری داشته باشد، احتمالاً در رتبه بندی بالا می رود.برعکس این روند را می توان انتظار داشت.

افزودن اطلاعات اضافی به محتوای خود روشی مؤثر برای نشان دادن ارتباط آن با سؤالات مخاطبان به Google است.

اگر یک تغییر کلی در علاقه جستجو به سمت یک موضوع خاص وجود داشته باشد، ممکن است محتوا مرتبط تر در نظر گرفته شود.

برای کسب رتبه بهتر در نتایج جستجوی گوگل پس از این به روز رسانی چه کنیم؟

گوگل نکات رسمی را منتشر کرده است که می تواند به شما در بهبود رتبه بندی کمک کند.

برای بهبود رتبه گوگل خود این مقاله را بخوانید.

1. هیچ چیز نمی تواند تغییر کند!

به گفته گوگل، حتی اگر رتبه شما افت کند، چیزی تغییر نمی کند. "ما می دانیم که صاحبان سایتی که با این خطر روبرو هستند می خواهند مشکل را برطرف کنند، اما می خواهیم به شما بگوییم که شما مجبور نیستید اشکالات را برطرف کنید. علاوه بر این، ممکن است اصلاً رفع نشود."

به روز رسانی های اصلی گوگل وب سایت های خاصی را هدف قرار نمی دهند. به روز رسانی های اصلی که نحوه ارزیابی کلی محتوا توسط سیستم رتبه بندی گوگل را بهبود می بخشد عبارتند از:

صفحاتی که در به‌روزرسانی اصلی ضعیف عمل می‌کنند خوب هستند. سایت‌هایی که این دستورالعمل‌ها را نقض می‌کنند ممکن است تأثیر منفی بگذارند، بنابراین دستورالعمل‌های ما را نقض نمی‌کنند و تابع دستورالعمل‌ها یا الگوریتم‌های عملکرد نیستند.

البته در اولین آپدیت چیزی که صفحات یا سایت های خاصی را هدف قرار دهد وجود ندارد. در عوض، تغییرات مربوط به توسعه کل فرآیند محتوا توسط این الگوریتم ها ارزیابی می شود. "

اساساً وقتی رتبه پس از یک به روز رسانی بزرگ کاهش می یابد، نتایج و رتبه بندی سایت شما تغییر نمی کند.

2. چند تغییر وجود دارد که می توانید ایجاد کنید

آیا به نظر می رسد این محتوا در خدمت منافع واقعی بازدیدکنندگان سایت است؟ یا فقط برای رتبه بهتر در نتایج جستجو ساخته شده است؟

همچنین از سایر افرادی که به وب سایت شما متصل نیستند، بخواهید که یک بررسی صادقانه از وب سایت شما انجام دهند. به طور کلی، خط‌مشی‌های Google E-A-T (تخصص، صداقت، و اعتماد) اعمال می‌شود.

3. نحوه انجام آن

اگر می خواهید به رتبه های بالا برسید، بهینه سازی وب سایت مهم است. ابزارهای تحلیلی موجود به شما کمک می کند تا سایت خود را تا حد امکان به نیازهای بازدیدکنندگان نزدیک کنید.

به عنوان مثال، یک ابزار ممیزی وب سایت، وب سایت شما را برای کلمات کلیدی بررسی می کند. 10 بهینه ساز برتر سایت شما را با سایت های دیگر مقایسه می کند.

علاوه بر ابزارهای بالا، SEOprofiler ابزارهایی را برای کمک به شما در یافتن کلمات کلیدی، ابزارهایی برای بهینه سازی پیوندها، ابزارهای هوش مصنوعی و موارد دیگر ارائه می دهد.

راهنمای گوگل برای مقابله با به روز رسانی های اصلی الگوریتم

پست وبلاگ گوگل به مدیران سایت توصیه می کند که پس از یک به روز رسانی بزرگ چه کاری برای بهبود رتبه بندی انجام دهند.

این تغییرات با هدف بهبود محتوا در گوگل انجام می شود، بنابراین "ممکن است برای برخی از سایت هایی که قبلاً عملکرد ضعیفی داشتند، عملکرد بهتری داشته باشد." رتبه بندی تغییر می کند و برخی از سایت ها به سادگی تنزل می یابند و سایت های شایسته تری جایگزین می شوند.

مطالب عالی را ادامه دهید!

به محتوای خود امتیاز دهید

توصیه های گوگل همچنان بر ارائه بهترین محتوای ممکن تمرکز دارد. این دستورالعمل‌ها به شکل مجموعه‌ای از سؤالاتی که درباره محتوای شما می‌پرسند به چهار دسته کلی تقسیم می‌شوند:

محتویات و خواص آن:

آیا عناصر اصلی، معنادار، صادقانه، مفید و ارزشمند در محتوا وجود دارد؟

تجربه و تخصص. آیا توسط یک مرجع معتبر به خوبی تحقیق شده است؟

ارائه: آیا به خوبی نوشته شده و خطا ندارد و در دستگاه های مختلف به خوبی نمایش داده می شود؟

مقایسه پذیری: آیا در مقایسه با سایر محتوای مشابه ارزش ارائه می دهد و علاقه واقعی بازدیدکنندگان را ایجاد می کند؟

E-A-T که مخفف Expertise-Authority-Trustability است، در دستورالعمل های گوگل برای ارزیابی کیفیت محتوا استفاده می شود و موتور جستجو از آن به عنوان یکی دیگر از منابع عالی توصیه محتوا یاد می کند.

دوره نقاهت

همانطور که گفته شد، به روز رسانی های اولیه هر چند ماه یکبار اتفاق می افتد و یک سوال رایج این است که چقدر طول می کشد تا سایت به نتایج قبلی بازگردد.

Google می‌گوید: با فرض اینکه به‌روزرسانی‌ها در دسترس هستند - این ممکن است تا به‌روزرسانی نسخه اصلی بعدی ادامه یابد. با این حال، محتوای «بهبود درخواستی» ممکن است به به‌روزرسانی‌های اصلی کوچک‌تر که به‌طور مداوم منتشر می‌شوند برگردد.

گوگل می گوید که بهینه سازی توسط وب مسترها بازیابی را تضمین نمی کند و محتوای مرتبط رتبه بالاتری نسبت به سایر صفحات خواهد داشت.

آیا این مفید است؟

درست. اگرچه توصیه های گوگل به طور کلی با آنچه گفته شد مطابقت دارد،

این مقاله یک راهنمای و چک لیست مفید و هدفمند است که مدیران وب سایت ها می توانند هنگام انجام به روز رسانی هسته بعدی خود به آن مراجعه کنند.

س: در آپدیت الگوریتم دسامبر 2020 گوگل چه چیزی تغییر خواهد کرد؟

اکنون گوگل اعلام کرده است که به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 را منتشر می‌کند.

در حال حاضر، هیچ کس دقیقاً نمی داند تغییرات جدید چیست و چگونه بر SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) تأثیر می گذارد. گوگل در توییتر اعلام کرد که عرضه آن آغاز شده است و دو هفته یا بیشتر طول می کشد تا در سراسر جهان عرضه شود.

در طول سال‌ها، یکی از بزرگترین تغییرات به‌روزرسانی Mobilegeddon در آوریل 2015 بود. به یاد دارم برای سایت‌هایی که این امتیاز را نداشتند، مجازات‌های سنگینی در نظر گرفته شد.

تجربه من یک تغییر بزرگ است

حتی در حال حاضر، گوگل در مورد تغییرات آتی اطلاع رسانی خواهد کرد و این به روز رسانی می تواند تفاوت زیادی در نتایج وب سایت ایجاد کند، توسعه دهندگان و سئوکاران می توانند برای تغییر بزرگ آماده شوند. همین امر در مورد به‌روزرسانی‌های اخیر نیز صدق می‌کند، که عموماً بیشتر بر زمان بارگذاری و عملکرد تمرکز دارند (مثلاً Core Web Vital).

بنابراین به نحوه رتبه بندی صفحات شما در SERP های گوگل در هفته های آینده دقت کنید. اگرچه هیچ کس تغییرات دقیق را نمی داند، مشاوره هایی در مورد سئو و غیره وجود دارد. من بر اساس این نتایج فکر می کنم. پایه های فنی سئو (محتوای با کیفیت، ابرداده، دسترسی خوب، لینک های ورودی، عملکرد و غیره) برای چندین سال ثابت بوده است، اما احتمالاً در این به روز رسانی به آن پرداخته خواهد شد.

بازخورد کاربران خارجی در مورد این به روز رسانی

Google Core Updates یک بازی حدس زدن است

گوگل سر و صدای زیادی در مورد آنچه که به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 به ارمغان می‌آورد برپا نکرده است، بنابراین به اندازه خدایان تلفن همراه آن روزگار چشمگیر نیست.

لازم به ذکر است که از ماه اکتبر کنسول مدیریت وب سایت غیرفعال شده است و "عملکردها موقتاً غیرفعال هستند"، بنابراین ممکن است مربوط به این نسخه باشد.

 

اما در نهایت، فقط زمان مشخص خواهد کرد.

گزارش وب مستر گوگل در دسامبر 2020

نوامبر ماه شلوغی بود زیرا گوگل تاریخ انتشار به‌روزرسانی تجربه صفحه را اعلام کرد و در حال آزمایش نشانگر/نشان بصری در نتایج جستجو برای این تغییر است.

گوگل چند به روز رسانی الگوریتم تایید نشده را در این ماه منتشر کرد، اما از آخرین اعلامیه در 4 مه بیش از 7 ماه می گذرد و ما هنوز یک به روز رسانی مهم را ندیده ایم و ممکن است تا یک سال دیگر هم شاهد نباشیم. و از آپدیت قبلی یاد گرفتیم که DeepRank کد الگوریتم BERT است.

گوگل لینک عجیبی را در تصویر آزمایش کرد که سئوکاران و ناشران را عصبانی کرد.

گوگل همچنین در نهایت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی خود را فهرست کرد، اما این یک اشتباه بود و همه آنها را از جستجو حذف کرد.

تغییرات در کنسول جستجو

افراد حاضر در Google Search Console آمار جدید خزنده، ابزارهای سلب مسئولیت جابجا شده، رفع اشکالات و موارد دیگر را گزارش می دهند. علاوه بر این، گوگل یک حرکت بزرگ از Google Webmaster Central به Google Search Central انجام داد.

با این حال، ابزار مرتب سازی کار نمی کند.

در نهایت باید بگوییم که بسیاری از افراد طبق گزارش های دریافتی سئو وبلاگ از ماه گذشته با افزایش چشمگیر و افت شدید تعلیق مواجه شده اند. باید بدانید که برای حفظ گذشته باید به تولید محتوای بهینه و ایجاد گزارش ها و محصولات جدید در وب سایت خود ادامه دهید. به روز رسانی و تغییرات دیگر و همچنین لیست شماره های زیر را برای پرسیدن سوال ببینید.

مطالعه از منبع: https://blogten.ir/note-update-core-dec-2020/


تاریخ : چهار شنبه 17 خرداد 1402
بازدید : 408
نویسنده : مجله خبری تازه ترین

متن آهنگ دلواپسم جز تو به چشمم نمیاد اصلا اشوان

 

دلواپسم جز تو به چشمم نمیاد اصن هرکسی رو که میبینم باز یاد تو میوفتم!♫!

 

 آهنگ جدید اشوان به نام «دلواپسم جز تو به چشمم نمیاد اصلا»


تاریخ : سه شنبه 16 خرداد 1402
بازدید : 162273
نویسنده : مجله خبری تازه ترین

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

طبق گزارش ها و آمارهای موجود، شکست خوردن زبان انگلیسی برای همه امری عادی است. گاهی انتخاب راه اشتباه برای یادگیری زبان ما را به مسیر اشتباه سوق می دهد و گاهی راه طولانی یادگیری زبان ما را خسته و دلسرد می کند. به خصوص زمانی که پایه زبان زبان آموز صفر باشد، فرآیند یادگیری زبان زمان زیادی می برد. این فرآیند یادگیری برای کسانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند شدیدتر می شود، زیرا زبان آموزان باید به سرعت مهارت های زبانی خود را بهبود بخشند تا برای آزمون آیلتس یا تافل در یک بازه زمانی محدود آماده شوند.

اما با وجود این عقب ماندگی، این بار می توانید تصمیم هوشمندانه ای بگیرید و میانبری برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای دریافت گواهینامه آیلتس و سایر اهداف آموزشی پیدا کنید. در واقع استفاده از میانبرها در فرآیند یادگیری باعث صرفه جویی در وقت ما می شود. گذراندن کلاس های انگلیسی با یک معلم خصوصی می تواند یک دوره تمرینی مفید و راهی سریع برای یادگیری زبان باشد. اما چگونه می توانید با کمک یک مربی شخصی از درس های خود لذت ببرید و به سرعت به اهداف خود برسید؟

چقدر طول می کشد تا آیلتس بگیرم؟

همه ما کمی با سختی ها و مشکلات مهاجرت آشنا هستیم و می دانیم که در این سفر با چه مزایا و مشکلاتی مواجه هستیم. همه کسانی که از این جاده گذر کرده اند در مورد سنگ های این جاده بسیار صحبت کرده اند. اما در این مقاله در مورد امید و کاهش موانع و مشکلات صحبت خواهیم کرد. علاوه بر مهاجرت و مسافرت، بسیاری از زبان آموزان مشغول یادگیری هرچه سریعتر زبان انگلیسی هستند تا بتوانند به راحتی با کشورهای خارجی ارتباط برقرار کنند و مدرک زبان انگلیسی خود را دریافت کنند.

به طور خاص، بیشتر زبان آموزانی که هدفشان آیلتس یا تافل است، زمان محدودی دارند و نمی توانند با یک روش شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند. ارجاع معلمان خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری آنی زبان است. زیرا معلم خصوصی زبان در هر درس با توجه به زمان و اهداف دانش آموز مراحل و دروس یادگیری را آماده می کند و با توجه به سطح دانش آموز شروع به تنظیم آموزش می کنند. با این سبک از آموزش و مطالعه، دانش آموزان فرصت یادگیری و کسب مهارت در مدت شش ماه تا یک سال را دارند. حتی کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و تا حدودی در تلفظ و مکالمه مشکل دارند نیز می توانند با استفاده از این روش در عرض یک تا سه ماه به سطح بالایی از مهارت مکالمه انگلیسی دست یابند.

توصیه های کتاب انگلیسی بر اساس سطح

یافتن و یافتن منبع مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی دشوار است. کیفیت کتاب های درسی زبان انگلیسی در کنترل هر زبان آموزی نیست. یک زبان آموز می تواند از منابع فراوان یادگیری زبان انگلیسی غرق شود. یکی از مزایای کلاس های زبان خصوصی این است که درگیری ها را از بین می برد. زیرا هر معلم زبان اطلاعات زیادی در مورد ابزارها و روش هایی که برای تدریس انتخاب می کند دارد. علاوه بر این، او با سالها تجربه در آموزش زبان، شناخت کاملی از کتاب ها و منابع زبان آموزی دارد و همچنین کتاب های با کیفیتی را ارائه می دهد که برای ادامه تحصیل و کار بر اساس سطوح دانش آموزانش مناسب است.

مدرس خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع انگلیسی)

یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟

این یک سوال رایج اما بسیار مهم است. اکثر مردم پاسخ روشنی برای این سوال ندارند. اما ما به شما می گوییم که یادگیری زبان انگلیسی باید از نقطه ای شروع شود که بتوانید در اسرع وقت به هدف خود برسید. هر زبان آموزی می تواند یک سبک یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را به روش های مختلف مانند خودآموزی ارتقا دهید. اما آیا این روش ها می توانند زبان آموز مشتاق را خیلی سریع به اهداف خود برسانند؟ در این مورد باید بگوییم که این روش ها چندان قابل اعتماد نیستند. انتخاب این روش ها مستلزم آزمون و خطا و کسب تجربه است. اگرچه این روش می تواند نتایج زیادی به همراه داشته باشد، اما زبان آموز می تواند به تدریج روش صحیح یادگیری را از طریق آزمون و خطا و تجربه بیاموزد. یکی از این پیامدها از دست دادن روزها و ساعات زیادی برای یادگیری است.

اما چرا از تجربه دیگران استفاده نکنیم تا در مسیر درست قرار بگیریم تا هزینه ها و عواقب انتخاب هایمان را به حداقل برسانیم؟ افراد با تجربه مانند معلمان زبان خصوصی می توانند این مسیر سریع را دنبال کنند تا انگلیسی را راحت تر یاد بگیرند.

در تجربه من، یک معلم زبان فردی می داند که وقت خود را روی چه موضوعاتی صرف کند و با حذف مطالب و منابع نامربوط، می تواند زمان بیشتری را برای یادگیری بهتر دانش آموزان آزاد کند. در درس خصوصی، دانش آموزان تمرکز بیشتری دارند و مانند درس های گروهی نیستند، بنابراین معلم خصوصی می تواند راهنمایی های دقیقی به دانش آموزان بدهد.

کلاس های خصوصی زبان برای متقاضی کاملا شخصی است و معلم بر اساس سطح علمی دانش آموز، اهداف یادگیری زبان و تمام محدودیت های زمانی خود، درس ها را شروع می کند. در این آموزش انفرادی معلم یادگیری زبان را بسیار رصد و رصد می کند و می تواند میزان یادگیری را در زمان های مختلف اندازه گیری کند.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

هزینه تدریس خصوصی در منزل نیز یکی از دغدغه های اصلی زبان آموزان در انتخاب روش یادگیری زبان انگلیسی است. زیرا معتقدند هزینه آموزش زبان خصوصی بسیار بیشتر از سایر روش های یادگیری زبان است. با این حال، برای یادگیری یک زبان، باید چندین عامل بسیار مهم را به طور همزمان در نظر بگیرید و سپس تصمیم بگیرید. توانایی رسیدن به هدف، انرژی و زمان تلف شده و هزینه پرداخت سه عامل تعیین کننده هستند. به عنوان مثال، یک دانشجوی زبان باید در عرض یک سال شروع به یادگیری زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. به طور کلی با توجه به بودجه ای که دارد، اولین انتخاب او شرکت در کلاس های گروهی و شرکت در ترم های متوالی از آن کلاس ها است. واضح است که زبان آموز به دلیل پایین بودن سطح هدف و زبان، با این روش نمی تواند در این بازه زمانی به آمادگی لازم دست یابد. هر چند در این راه وقت و تلاش زیادی صرف درس و مطالعه می کرد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی (آموزش سریع انگلیسی)

با انتخاب سایت مناسب آموزش زبان انگلیسی را بلافاصله برای آزمون آیلتس بیاموزید

سایت ما به دلیل تمایل دانش آموزان به یادگیری سریعتر زبان انگلیسی، معلمان با استعدادی را در گروه های آموزشی خود جمع آوری کرده است. با مراجعه به سایت ما و تماس با کارشناسان ما می توانید این اساتید حرفه ای را پیدا کنید. با کمک معلمان خصوصی مجموعه ما، سریع ترین راه را برای یادگیری زبان انگلیسی برای قبولی در آزمون آیلتس پیدا خواهید کرد، به شرطی که وقت خود را تلف نکنید و همین الان شروع کنید.


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1402
بازدید : 19367
نویسنده : مجله خبری تازه ترین

پرینتر لیزری چیست و چگونه کار می کند؟

اگر چاپگر مناسبی می‌خواهید که متن و عکس را با سرعت و کیفیت بالا چاپ کند، به خرید یک چاپگر لیزری فکر کنید. پرینترهای لیزری یکی از بهترین و پرطرفدارترین مدل های چاپگر موجود در بازار ایران هستند. سرعت و دقت چاپ بالاتری نسبت به سایر مدل های چاپگر دارند. بنابراین از پرینترهای لیزری برای نیازهای اداری و شخصی و خانگی استفاده می شود.

برای اینکه بدانید پرینتر لیزری چیست و چگونه کار می کند و با انواع آن آشنا شوید، با ما همراه باشید.



تاریخچه پرینترهای لیزری و پرینترهای لیزری

چاپگر لیزری توسط زیراکس در دهه 1960 زمانی که ایده استفاده از لیزر برای ترسیم تصاویر روی درام دستگاه کپی برای اولین بار مطرح شد اختراع شد. پرینترهای لیزری به طور گسترده در دفاتر بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا به طور کلی کارآمدتر از چاپگرهای جوهر افشان هستند.

وظیفه اصلی چاپگرها دریافت تصاویر و متون مختلف از رایانه و چاپ آنها بر روی کاغذ است. کیفیت و سرعت بالا در فرآیند چاپ یکی از مزیت های اصلی چاپگر است و با چاپگر لیزری می توانید پروژه های متنی و گرافیکی مختلف را با کیفیت بالا و بسیار سریع چاپ کنید.

پرینترهای لیزری مانند دستگاه های کپی عمل می کنند. در واقع، سازندگان چاپگرهای لیزری را بر اساس عملکرد دستگاه های کپی ساخته اند. همانطور که می دانید در دستگاه کپی، یک پرتو شفاف نور از صفحه نمایش عبور می کند تا تصویر مورد نظر را روی کاغذ کپی کند. پرینتر لیزری نیز به همین صورت عمل می کند.



پرینتر لیزری چیست؟

شاید پس از مالیدن برخی مواد به یکدیگر، ایجاد الکتریسیته ساکن را تجربه کرده باشید. به عنوان مثال، اگر بادکنک را به لباس پشمی خود بزنید، متوجه خواهید شد که بادکنک پلاستیکی به لباس پشمی جذب می شود. در این فرآیند الکترون ها از سطح یک ماده جدا شده و روی سطح ماده دیگر قرار می گیرند. این در مورد پرینترهای لیزری نیز اتفاق می افتد. در پرینترهای لیزری این نیروی الکترواستاتیک است که فرآیند چاپ را انجام می دهد. الکترواستاتیک نیروی بارهای الکتریکی بر یکدیگر است.

هنگامی که یک چاپگر لیزری روشن است، تصور کنید که پرتوهای لیزر زیادی به جلو و عقب می‌چرخند تا تصویر مورد نظر را روی یک سیلندر با شارژ مشابه ایجاد کنند. نام این غلتک باردار درام است. در اینجا تونر موجود در دستگاه نیز شارژ می شود و تونر مطابق قانون انتقال شارژ تصویر را به کاغذ منتقل می کند. در نهایت تصویر منتقل شده به کاغذ توسط حرارت بخاری روی کاغذ ثابت می شود. این فرآیند به چاپگرهای لیزری اجازه می‌دهد تا بر خلاف دستگاه‌های کپی، اسناد را بسیار سریع و آسان از رایانه بدون نیاز به یک سند فیزیکی برای چاپ چاپ کنند.



چاپگر لیزری چگونه کار می کند؟

هنگامی که دستگاه چاپگر دستورالعمل چاپ اسناد را دریافت می کند، موتور چاپگر لیزری با دریافت سیگنال از دستگاه شروع به کار کرده و فرآیند چاپ را آغاز می کند.

دوچرخه شارژ دوچرخه را به صورت الکتریکی شارژ می کند. یک پرتو لیزر از طریق یک آینه چند ضلعی پرتاب می شود و تصویری را ایجاد می کند که روی کنار چرخ حساس به نور پخش می شود. سپس ذرات تونر به صورت الکتریکی به سمت تصویر روی صفحه جذب می شوند و بار قوی باعث می شود تونر از داخل سیلندر و روی کاغذ کشیده شود. در نهایت تصویر از واحد فیوزینگ عبور کرده و با حرارت و فشار روی کاغذ ثابت می شود. پرتوهای لیزر رنگی از همین روش برای چاپ رنگ های آبی، قرمز، زرد و سیاه استفاده می کنند.

چاپگر لیزری چگونه کار می کند؟

برای درک نحوه عملکرد پرینتر لیزری، ابتدا باید با قسمت های مهم این چاپگرها آشنا شوید. ادامه این مقاله را بخوانید تا در مورد قطعات و اجزای پرینتر لیزری بیشتر بدانید.

اجزا و قطعات پرینتر لیزری

در داخل پرینتر لیزری یک منبع نور ثابت و یک آینه چند زاویه وجود دارد. قسمت های اصلی چاپگر عبارتند از چرخ شارژ، چرخ راهنمای کاغذ، درام، کارتریج تونر و چرخ انتقال. دستگاه نصب این چاپگرها از یک چرخ فشاری و یک چرخ چرخان تشکیل شده است.

تونر در پرینتر لیزری

تونر یکی از مهم ترین قسمت های پرینتر لیزری است و برای چاپگر جریان خون در رگ ها برای زندگی انسان مهم است. یک چاپگر جوهرافشان باید از جوهر برای چاپ تصاویر و متن استفاده کند. اما برای پرینترهای لیزری، وضعیت کمی متفاوت است. تونر وظیفه چاپ اسناد روی کاغذ با چاپگر لیزری را بر عهده دارد. آنچه باید بدانید این است که تونر همان جوهر نیست. گرافیت، از سوی دیگر، یک ماده پودری و خشک است که از اجزای میکروپلاستیک باردار الکترواستاتیکی تشکیل شده است.



کارتریج تونر برای چاپگرها

تونر ترکیبی از جوهر و رزین و سایر مواد دانه ای است که به طور خاص برای موتورهای چاپ لیزری تولید می شود. تونر پرینتر لیزری در واقع یک جزء بسیار مهم برای چاپگر لیزری است. تونر دقیقاً یکسان نیست و هر چاپگر لیزری از تونر مخصوص به خود استفاده می کند. درست است که تونر نقش بسیار مهمی در پرینتر لیزری دارد، اما برای عملکرد صحیح آن به قطعات دیگری از چاپگر لیزری نیاز دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

درام در پرینترهای لیزری

در یک چاپگر لیزری، درام یک بخش استوانه ای بسیار مهم است. درام توسط یک سیم با جریان الکتریکی مثبت شارژ می شود. با چرخش درام در چاپگر، لیزر بر روی سطح قابل چاپ می تابد. اکنون درام پودر سیاه حاوی سم را به کاغذ منتقل می کند. این پودر آنقدر خوب است که فقط به تکه های کاغذ با بار منفی می چسبد. انتقال بار مثبت به کاغذ با بار منفی به دلیل هدایت الکترواستاتیکی است.

درام کاست لیزری

فیوزر در پرینترهای لیزری

وقتی فیوز کاغذ را از غلتک های داغ چاپگر لیزری عبور می دهد، پودری که روی کاغذ پاشیده می شود در اثر این گرما و فشار ذوب می شود و داخل الیاف کاغذ می نشیند.

انواع پرینترهای لیزری

پرینترهای لیزری یکی از بهترین انتخاب ها برای چاپ، اسکن، کپی و فکس هستند. اما انواع مختلفی از این چاپگرها وجود دارد که عبارتند از:

پرینترهای لیزری یکبار مصرف و چند منظوره

چاپگرهای یکبار مصرف تنها یک کار را انجام می دهند و آن چاپ اسناد متنی و تصویری روی کاغذ است. اما پرینترهای چندکاره ابزارهای مختلفی برای فکس، اسکن، چاپ و کپی اسناد دارند. چاپگرهای چندکاره به طور گسترده برای دفاتر، شرکت ها و فروشگاه های خرده فروشی استفاده می شوند. زیرا در محل کار، کارهایی مانند فکس، پرینت و کپی اسناد باید به طور مرتب انجام شود. خرید و نگهداری پرینترهای چند کاره نسبت به یک دستگاه گران‌تر است. اما برای مصارف خانگی تنها یک چاپگر با کیفیت کافی است.

سرعت و کیفیت پرینترهای تک کاره بالا و استفاده آسان است. چاپگرهای یکبار مصرف به راحتی تنظیم می شوند و فضای کمی را اشغال می کنند. اندازه پرینترهای چند کاره بزرگتر از چاپگرهای تک کاره است. پرینترهای رنگی چندکاره کیفیت بالایی دارند و فقط در دفاتر فنی و مهندسی و یا ارائه دهندگان خدمات چاپ مورد استفاده قرار می گیرند. انواع پرینترهای چند کاره عبارتند از پرینترهای لیزری سه کاره و پرینترهای لیزری چهار کاره.



منظور از چاپگرهای سه کاره چیست؟

چاپگر لیزری سه کاره؛ با قابلیت انجام سه عملکرد کپی و اسکن، وجود آن برای مراکز آموزشی و اداری بسیار مفید است.

چاپگر چهار صفحه ای به چه معناست؟

چهار پرینتر لیزری می توانند چهار کار خاص شامل چاپ، اسکن، کپی و فکس را انجام دهند. برای استفاده از عملکرد فکس در چاپگرهای چند منظوره، باید از سیم تلفن برای اتصال به تلفن ثابت استفاده کنید.

پرینترهای لیزری رنگی و سیاه و سفید

همانطور که از نام آن پیداست، چاپگرهای رنگی می توانند اسناد را در طیف های رنگی مختلف چاپ کنند. اما یک چاپگر سیاه و سفید فقط می تواند اسناد را به صورت سیاه چاپ کند. کارتریج در چاپگرهای سیاه و سفید استفاده می شود. اما در چاپگر رنگی از 4 کارتریج رنگی برای چاپ رنگ های مختلف استفاده خواهد شد.

به دلیل پیچیدگی پرینترهای رنگی و قیمت بالای کارتریج های رنگی، هزینه خرید و نگهداری پرینترهای رنگی بیشتر از چاپگرهای سیاه و سفید است. البته سرعت چاپگرهای سیاه و سفید بیشتر از پرینترهای رنگی است. زیرا چاپ عکس ها و استفاده از چهار کارتریج رنگ متفاوت زمان بیشتری می برد. با چاپگرهای رنگی می توانید تصاویر و فایل های گرافیکی را با کیفیت بالا و رنگ های جذاب چاپ کنید.

اکنون که با انواع پرینترهای لیزری آشنا شدید، شاید فکر کنید که باید بهترین و حرفه ای ترین آن را برای خود خریداری کنید. اما در ابتدا بهتر است هدف اصلی از خرید چاپگر را مشخص کنید و مدل چاپگر را دقیقاً متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک فریلنسر یا دانشجو هستید و گاهی اوقات نیاز به چاپ کاغذهای لازم دارید، داشتن یک چاپگر سیاه و سفید یکبار مصرف برای شما مناسب است و می توانید این چاپگر را با قیمت ارزان تری خریداری کنید. و برای نیازهای خود از آن استفاده کنید. وظایف مهم



کارتریج پرینتر لیزری

همانطور که در بالا ذکر شد، تونر جوهر نیست. جالب است که بسیاری از مردم کارتریج و تونر را اشتباه می گیرند. اما تونر و کارتریج متفاوت هستند. تونر چاپگر لیزری در کارتریج آن ذخیره می شود و کل فرآیند چاپ با استفاده از کارتریج تونر انجام می شود.

در یک چاپگر لیزری سیاه و سفید، تنها یک کارتریج وجود دارد که تونر آن سیاه است. اما در پرینتر لیزری رنگی 4 کارتریج مختلف با رنگ های مختلف وجود دارد که به خوبی می توانند انواع متون و تصاویر رنگی را روی کاغذ چاپ کنند.

بهترین برندها و صاحبان فناوری چاپگر لیزری

امروزه شرکت های مختلفی در زمینه چاپگرهای لیزری تخصص دارند. اما برندهایی مانند Canon، HP، Samsung، Epson و Brother از برندهای پیشرو در صنعت چاپگرهای لیزری هستند که چاپگرهای باکیفیتی را به بازار عرضه می کنند.

در بین این برندها پرینترهای لیزری اچ پی و پرینترهای لیزری کانن پیشرو و صاحب فناوری هستند و به دلیل استقبال مصرف کنندگان پرفروش ترین پرینترهای لیزری در بازار ایران هستند.



نکات مهم هنگام استفاده از پرینتر لیزری

اگر قصد استفاده از پرینترهای لیزری را دارید، خوب است به نکات زیر توجه کنید:

استفاده از پرینتر لیزری: اولین نکته مهم در خرید پرینتر لیزری انتخاب پرینتر مناسب با توجه به نیاز فرد است. به این معنی که باید به قابلیت های چاپگر توجه کنید و چاپگری را انتخاب کنید که مطابق با نیاز شما باشد.

اندازه کاغذ قابل استفاده در چاپگر: هنگام خرید چاپگر لیزری به اندازه کاغذ قابل استفاده در دستگاه توجه کنید و بررسی کنید که آیا متن و تصاویر قابل چاپ روی کاغذهای A4 و A5 هستند یا خیر. ?

ظرفیت کاغذ در سینی چاپگر: به تعداد برگه هایی اطلاق می شود که می توان در پایین چاپگر قرار داد تا فرآیند چاپ به طور مداوم و بدون وقفه ادامه یابد. به عنوان مثال، اگر سینی چاپگر 100 برگ کاغذ را در خود جای دهد، می توانید همزمان 100 برگ را چاپ کنید.

سرعت چاپ با توجه به سرعت چاپ چاپگر، می دانید که دستگاه می تواند چند صفحه در دقیقه چاپ کند. سرعت چاپ یک چاپگر با یک عدد تعیین می شود و واحد ppm (صفحه در دقیقه) برای نشان دادن آن استفاده می شود.

زمان اجرای سفارش چاپ اول: یعنی بین ارسال سفارش چاپ و تکمیل فرآیند چاپ چقدر زمان می گذرد؟ هرچه این فاصله کوتاهتر باشد، چاپگر سریعتر کار می کند و چاپگر شما سریعتر دستورات خود را اجرا می کند.

حافظه چاپگر: چاپگرها حافظه مخصوص به خود را دارند که برای جلوگیری از خطا در هنگام چاپ اسناد وجود دارد. حافظه چاپگر (رم دستگاه) به افزایش سرعت و کیفیت چاپ کمک می کند. واحد ذخیره سازی چاپگر مگابایت است. به یاد داشته باشید که هر چه حافظه قدرتمندتر باشد، سرعت و کیفیت چاپ بالاتر است.

پردازنده چاپگر. چاپگرهای لیزری از یک پردازنده برای انجام عملیات چاپ استفاده می کنند. در پرینترهای لیزری، کل صفحه اطلاعات باید در حافظه چاپگر ذخیره شود و سپس از حافظه به قسمت چاپ منتقل شود. وظیفه پردازش و انتقال صفحات بر عهده پردازنده چاپگر است.

اتصالات چاپگر: همه پورت ها و ابزارهای کمکی که به اتصال چاپگر به دستگاه های دیگر کمک می کنند در دسته اتصالات چاپگر گنجانده شده اند. برخی از پرینترهای لیزری دارای پورت USB هستند. یعنی می توانید فلش و کامپیوتر را به چاپگر متصل کنید و فایل های مورد نیاز را به سرعت چاپ کنید. برخی از چاپگرها می توانند با استفاده از کابل اترنت از طریق شبکه چاپ کنند. برخی دیگر دارای Wi-Fi هستند و می توانند به صورت بی سیم به شبکه یا مستقیماً به رایانه ها و تلفن های همراه متصل شوند.

دکمه های چاپگر و صفحه نمایش: می توانید از دکمه ها و صفحه نمایش چاپگر برای روشن و خاموش کردن و کنترل سایر عملیات چاپگر استفاده کنید و بهتر است هنگام خرید چاپگر گزینه ای را انتخاب کنید که مناسب شماست.

کیفیت و وضوح چاپگر: وضوح به کیفیت و وضوح چاپگر اشاره دارد که با نمایش تعداد نقاط در اینچ (نقطه در اینچ) چاپ شده تعیین می شود. وضوح چاپگر بالاتر به معنای کیفیت بالاتر چاپگر است.

ظرفیت چاپ ماهانه: در ادارات و سازمان ها باید به ظرفیت چاپ ماهانه رسیدگی کرد و چاپگر باکیفیت انتخاب کرد.



ویژگی های جذاب پرینترهای لیزری

پرینترهای لیزری اغلب ویژگی های جذاب و خاصی دارند. یکی از ویژگی های پرینترهای لیزری گزینه روشن و خاموش شدن خودکار است. این بدان معناست که وقتی دستگاه در حالت چاپ نیست، به طور خودکار به حالت خواب می رود و با ارسال دستور چاپ دوباره روشن می شود. این باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود. یکی دیگر از ویژگی های جذاب پرینترهای لیزری، چاپ از راه دور یا eprint است که به شما امکان می دهد بدون قرار گرفتن در پشت سیستم، کارهای مختلفی مانند چاپ را انجام دهید.



خرید پرینتر لیزری

سریع ترین و مطمئن ترین راه برای خرید پرینتر لیزری تک کاره یا چند کاره، خرید اینترنتی دستگاه مورد نظر است. در سایت شرکت آوای فرهنگ آریا می توانید انواع پرینترهای لیزری رنگی و سیاه و سفید برند اچ پی و کانن یکبار مصرف و چند منظوره را با بهترین قیمت مشاهده کرده و مناسب ترین و بهترین را خریداری نمایید. پرینتر لیزری با گارانتی معتبر.

ما به شما کمک می کنیم چاپگر مورد نظر خود را با خیال راحت بخرید. پس از خرید محصولات ما با گارانتی معتبر برای شما ارسال می شود. بنابراین، اگر قصد خرید یک پرینتر لیزری درجه یک و با کیفیت را دارید، هم اکنون به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و از میان طیف گسترده پرینترها، چاپگر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

منبع: انواع پرینتر لیزری


تاریخ : پنج شنبه 4 خرداد 1402
بازدید : 432
نویسنده : مجله خبری تازه ترین

قرص لوراتادین که با عناوین مختلفی که با نام‌های تجاری مختلفی مانند Alavert, Claritin, Claritin Reditab, ohm Allergy Relief, Tavist ND, Wal-itin شناخته می‌شود، یک نوع آنتی هیستامین است که می‌تواند برای رفع آلرژی مناسب باشد. در این قسمت به معرفی این نوع دارو، کابردها، عوارض و شرایط مختلف مصرف آن می‌پردازیم.

قرص لوراتادین ۱۰ چیست؟
قرص لوراتادین که با عنوان ” Loratadine” شناخته می‌شود، یک داروی ژنریک است که معمولا با نام تجاری کلاریتین معرفی می‌گردد. لوراتادین را می‌توانید در رده‌بندی داروهای آنتی هیستامین مشاهده کنید که از آن در درمان علائم و مشکلات مرتبط با واکنش‌های آلرژیک به کار گرفته می‌شود.

آنتی هیستامین‌ها با جلوگیری از اتصال هیستامین، یک ماده شیمیایی طبیعی که بدن در پاسخ به یک آلرژن آزاد می‌کند، به سلول‌های بدن و ایجاد علائم مرتبط با واکنش آلرژیک، عمل می‌کنند. هیستامین‌ها می‌توانند باعث آبریزش بینی، آبریزش چشم، خارش چشم، عطسه، کهیر و تقریباً هر علامت بد آلرژی دیگری شود که فکرش را بکنید.

دو دسته اصلی از آنتی هیستامین‌ها وجود دارد که برای درمان علائم آلرژی استفاده می‌شود: آنتی هیستامین‌های نسل اول و آنتی هیستامین‌های نسل دوم.

آنتی هیستامین‌های نسل اول شامل داروهایی مانند دیفن هیدرامین، ماده فعال بنادریل هستند که به سرعت برای تسکین علائم آلرژی عمل می‌کنند، اما معمولاً با عوارض جانبی مانند خواب آلودگی قابل توجه همراه هستند؛ زیرا از سد خونی مغزی عبور می کنند. اما قرص لوراتادین یک آنتی هیستامین نسل دوم است.

آنتی هیستامین‌های نسل دوم با عوارض جانبی بسیار کمتری نسبت به آنتی هیستامین‌های نسل اول همراه هستند؛ زیرا از سد خونی مغزی عبور نمی‌کنند. در نتیجه، آنها برای استفاده روزانه در اکثر افراد مناسب‌تر هستند و می‌توانند برای درمان طولانی مدت و پیشگیری از علائم آلرژی استفاده شوند.

قرص لوراتادین

موارد مصرف قرص لوراتادین
قرص لوراتادین یک آنتی هیستامین نسل دوم است که برای درمان علائم مرتبط با برخی از انواع واکنش‌های آلرژیک استفاده می‌شود. به طور خاص، لوراتادین برای درمان علائم مرتبط با رینیت آلرژیک یا تب یونجه استفاده می‌شود. این بیماری با مشکلاتی مانند خارش، آبریزش بینی، آبریزش چشم و عطسه همراه است. لوراتادین همچنین می‌تواند برای تسکین خارش ناشی از کهیر استفاده شود.

قرص لوراتادین برای درمان یا پیشگیری از انواع واکنش‌های آلرژیک، مانند واکنش‌های آلرژیک جدی به غذا، دارو، نیش حشرات یا لاتکس مناسب نیست. در عوض، این ماده زمانی که برای درمان علائم بینی مرتبط با رینیت، که نوعی واکنش آلرژیک است – که در پاسخ به آلرژن‌های محیطی به صورت فصلی یا در طول سال رخ می‌دهد – بیشترین تاثیر را دارد. از دیگر موارد استفاده از این ماده می‌توان به درمان قرمزی و خارش پوست نیز اشاره کرد.

موارد مصرف قرص لوراتادین

فواید قرص لوراتادین
آنتی هیستامین‌های نسل دوم مانند لوراتادین در مقایسه با آنتی هیستامین‌های نسل اول فواید زیادی برای تسکین آلرژی دارند. لوراتادین نسبت به آنتی هیستامین‌های نسل اول مانند دیفن هیدرامین کمتر با خواب آلودگی و بی حالی همراه است، به این معنی که برای استفاده روزانه در بیمارانی که آلرژی مداوم دارند بی خطر است.

این دارو به راحتی برای خرید بدون نسخه نیز در دسترس است و بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. علاوه بر این، این دارو در اشکال مختلف وجود دارد و دارای فرمول‌ها و موادی است که می‌تواند برای کودکان نیز مورد استفاده قرار گیرد، به این معنی که حتی افرادی که در بلعیدن قرص‌ها مشکل دارند، احتمالاً می‌توانند از دارو برای تسکین علائم آلرژی استفاده کنند.

به طور کلی، لوراتادین به خوبی قابل تحمل است و این دارو را می‌توان به طور ایمن در بیماران در طیف وسیعی از سنین با نظارت پزشکی مناسب، استفاده کرد. دارو را می‌توان به طور منظم یا در صورت نیاز مصرف کرد و نیازی به استفاده از آن همراه با مصرف غذا نیست.

loratadine benefits

قرص لوراتادین برای کرونا
کرونا یک بیماری عفونی شدید است که می‌تواند بسیار خطرناک و سرایت کننده باشد. برای درمان این بیماری، لازم است تحقیقات بسیاری در مورد تاثیراتی که داروها و راه‌حل های جدید بر آن دارند، انجام شود. طبق آزمایش‌های عفونت ویروسی کاذب با سندرم حاد تنفسی ویروس کرونا، این آزمایش‌ها نشان داد که آنتاگونیست‌های (نوعی ماده شیمیایی قابل پیوند با گیرنده سلولی است) هیستامین H1 لوراتادین و دسلوراتادین می‌توانند از ورود ویروس کاذب به ACE2 در حالت بیش از حد جلوگیری کنند.

طبق یک آزمایش دیگر برای قرص لوراتادین در بازه زمانی مارس تا آوریل در سال 2020، بیمار مسن مشکوک به کووید-19 که در دو آسایشگاه سالمندان در اسپانیا زندگی می‌کردند، زودهنگام با آنتی‌هیستامین‌ها (دکس‌کلرفنیرامین، ستیریزین یا لوراتادین) درمان شدند، و در 25 مورد علامت‌دار، آزیترومایسین اضافه شد. این تجزیه و تحلیل نشان می‌دهد که تشخیص مراقبت‌های اولیه و درمان با آنتی هیستامین‌ها، به علاوه آزیترومایسین در موارد منتخب، ممکن است کووید-19 را درمان کرده و از پیشرفت بیماری بیماران مسن به سمت بیماری‌های شدید جلوگیری کند.

قرص لوراتادین برای کرونا

قرص لوراتادین برای سرماخوردگی
سرماخوردگی مانند آنفولانزا یک عفونت ویروسی است که از طریق بینی، دهان یا چشم وارد بدن می‌شود. به سیستم تنفسی حمله می‌کند و معمولاً حدود 10 روز طول می‌کشد تا از بدن شما خارج شده و بهبود یابد. شایع ترین علائم سرماخوردگی عبارتند از:

آبریزش یا گرفتگی بینی
گلو درد
تب با درجه پایین (37.7 تا 40 درجه سانتی‌گراد)
بدن درد خفیف
سردرد
عطسه کردن
خستگی
احساس ناخوشی عمومی
هیستامین یک ماده شیمیایی است که در واکنش‌های آلرژیک فعال بوده و می‌تواند در مبارزه با علائم رایج آلرژی یک عنصر کمک کننده باشد. چه آلرژی فصلی داشته باشید و چه سرماخوردگی، آنتی هیستامین‌ها می‌توانند به درمان عطسه یا آبریزش بینی کمک کنند.

آنتی هیستامین‌های رایج عبارتند از:

ستیریزین (زیرتک)
دیفن هیدرامین (بنادریل)
قرص لوراتادین (کلاریتین)
loratandine for coldجوان ایرانی (irjavan.com)

قرص لوراتادین برای سرماخوردگی کودکان
استفاده از این نوع دارو بدون توصیه پزشکی به کودک کمتر از 2 سال مجاز نمی‌باشد و باید از آن جلوگیری کنید. همیشه قبل از ارائه این داروی سرفه یا سرماخوردگی به کودک خود، از پزشک راجع به صحبت دارو سوال کنید. علت این توصیه اکید آن است که عوارض آن می‌تواند مرگ کودک باشد که ممکن است در اثر استفاده نادرست از داروهای سرفه و سرماخوردگی در کودکان بسیار کوچک رخ دهد.

دوز قرص لوراتادین برای کودک بر اساس سن او مشخص می‌شود و برخی از اشکال لوراتادین برای کودکان کمتر از 6 سال استفاده نمی‌شود. دستورالعمل‌های دوز ارائه شده با این دارو را به دقت دنبال کنید.

قرص لوراتادین برای سرفه
استفاده از قرص لوراتادین به عنوان یک داروی ضد حساسیت استفاده می‌شود که می‌توانید از آن برای کاهش نشانه‌های آلرژیک استفاده نمایید. استفاده از قرص لوراتادین را می‌توانید برای سرماخوردگی و سرفه جهت بهبود مواردی همچون عطسه کردن، کهیر، خارش گلو، آبریزش بینی و نیز گلودرد استفاده نمایید.

قرص لوراتادین برای گوش درد
درد در گوش می‌تواند علل مختلفی داشته باشد ولی نمی‌توان آن را جزو علائم آلرژی فصلی در نظر گرفت. یکی از علل آن می‌تواند غشاء مخاطی لوله استاش باشد که ورم می‌کند. ایجاد این مشکلات می‌تواند موجب عدم تعادل در فشار گوش شده و نیز درد گوش را ایجاد کند.

استفاده از داروهای تسکین دهنده مانند OTC می‌تواند واکنش‌های آلرژیک را مورد تاثیر قرار داده و برای رفع آن استفاده شود. از جمله این دارو‌ها می‌توان به قرص لوراتادین و نیز سیتریزین، فکسوفنادین، دیفن هیدرامین، کلرفنیرامین، لووستیریزین اشاره نمود.

قرص لوراتادین برای تنگی نفس
استفاده از قرص لوراتادین تداخل دارویی در این زمینه ندارند. برای درمان تنگی نفس، مطالب و نکاتی برای قرص لوراتادین ارائه نشده است؛ از این رو لازم است پزشک با توجه به وضعیت شما و مشکلات جانبی که دارید، این دارو را برای شما تجویز کند. توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از قرص لوراتادین می‌تواند موجب مشکلاتی از جمله مشکل تنفسی، تشنج، غش شود. همچنین در هنگامی که اقدام به مصرف این دارو نموده‌اید، اگر به عوارض جانبی مانند تورم صورت یا حالت تنگی نفس دچار شدید، بایستی به پزشک بیمارستان اطلاع دهید.

قرص لوراتادین برای آبریزش بینی
لوراتادین برای درمان عطسهو سایر علائم سرماخوردگی یا آلرژی استفاده می‌گردد. شما می‌توانید از این قرص لوراتادین برای توقف و درمان موقت آلرژی‌های تنفسی فوقانی مانند آبریزش بینی در کنار عطسه، آبریزش چشم و … استفاده کنید.

قبل از مصرف این دارو به ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود بایستی موارد و شرایطی را که دارید، بیان کنید. از جمله این موارد می‌توان گفت:

آسم،
بیماری کلیوی،
بیماری کبد،
یک واکنش غیرعادی یا آلرژیک به لوراتادین، سایر آنتی هیستامین‌ها، سایر داروها، غذاها، رنگ‌ها یا مواد نگهدارنده،
بارداری یا تلاش برای باردار شدن،
شیر دادن.

 

قرص لوراتادین برای جوش صورت
استفاده از قرص لوراتادین می‌تواند برای رفع نشانه‌های آلرژیک استفاده شود و در مورد کاربردهای آن راجع به جوش صورت مطالبی ذکر نشده است. از این رو استفاده از این قرص نباید بدون مشورت پزشک برای جوش صورت استفاده شود.

البته لازم به ذکر است که در خواص این قرص می‌توان کاربردهای دیگری را نیز بیان کرد که از آن جمله می‌توان به جلوگیری از کهیر زدن، اشاره نمود. برای مصرف داروی لوراتادین لازم است ابتدا بروشور این دارو که راهنمای آن است را مطالعه نمایید. بدین منظور، محتوای راهنما را از طریق وب سایت شرکت داروساز و یا جعبه محصول که به صورت کاغذ همراه دارو ارائه می‌شود و نیز از طریق داروخانه‌ها مطالعه کنید. البته دستورالعملی که پزشک ارائه می‌کند، اولویت دارد.

 

قرص لوراتادین در بارداری
داروهای زیر در زنان باردار مورد مطالعه قرار گرفته یا بیشتر آنها تجویز شده است و در حالت کلی برای استفاده در زمانی که انتظار دارید بی‌خطر در نظر گرفته می‌شوند. آنتی هیستامین‌هایی که برای زنان باردار بی خطر هستند عبارتند از:

کلرفنیرامین
قرص لوراتادین
ستیریزین
دکسکلرفنیرامین
دوکسیلامین
به طور کلی،برای مصرف هر نوع دارو، باید از مشورت پزشک خود استفاده کنید. لوراتادین از جمله داروهایی است که می‌توانید برای کاهش علائم آلرژی استفاده نمایید که کاربرد آن در دوره بارداری می‌تواند از مشکلات سینوس و آسم شما بکاهد. استفاده از این ماده می‌تواند برای افراد منجر به سلامت عاطفی نیز بشود و خواب راحت‌تری را برای آنها فراهم نماید.

استفاده از لوراتادین برای زنان باردار به طور کامل به نتیجه قطعی نرسیده است. از یک سو، با توجه به آزمایشی که روی 161 خانم باردار انجام شد، تقریبا نشان داد که عوارضی ندارد و آنها در سه ماهه اول آزمایششان، وضعیت سقط جنینی مشاهده نکردند. از سوی دیگر دلایل محکمی برای عدم ایجاد و افزایش خطر ابتلا به نقص در تولد نیز توسط این دارو ارائه نشده است و نمی‌توان به طور قطعیت نداشتن عوارض را اثبات کرد.

آبریزش در دوران بارداری
استفاده از قرص لوراتادین در دوره بارداری زمانی توصیه می‌شود که پزشک تجویز آن را بدون ایجاد خطر تشخیص داده و می‌تواند علائم آلرژی‌ مانند آبریزش چشم و بینی را برطرف نماید. لازم است بدانید که در طول بارداری، زنان می‌توانند دچار حساسیت‌ها، سرفه و نیز سرماخوردگی شوند که معمولا با مشورت پزشک، قرص لوراتادین برای آن تجویز می‌شود.

loratadine for pregnancy

قرص لوراتادین برای کودکان
اگر کودک شما آلرژی دارد، باید تمام تلاش خود را برای کمک به او انجام دهید تا احساس بهتری داشته باشد. همانطور که احتمالا می‌دانید، بسیاری از داروهای آلرژی، بدون نسخه در دسترس هستند. برای اکثر کودکان، کلاریتین یا همان قرص لوراتادین یک گزینه بی‌خطر است.

Claritin که نام تجاری لوراتادین است، به طور کلی در دو نسخه ارائه می شود: Claritin و Claritin-D. این دو هر کدام به اشکال مختلفی ارائه شده‌اند. کوکان معمولا نوع دوم آن یعنی Claritin-D را که برای این طیف سنی بی‌خطر هستند، ترجیح می‌دهند که به صورت قرص‌های جویدنی با طعم انگور یا آدامس عرضه می‌شود.

دوز مصرفی قرص لوراتادین برای کودکان برحسب دستورالعمل پزشک مشخص می‌شود و بایستی برای محدوده زیر 5 سال مقدار آن را بنا به تشخیص پزشک مشخص کنید. همچنین به این نکته توجه کنید که اگر اگر کودک شما نیاز به استفاده از این داروها برای مدت طولانی‌تر دارد، حتما با پزشک کودک خود باید صحبت کنید.

اگر فرزندتان عوارض جانبی جدی مانند واکنش آلرژیک داشت، فوراً با پزشک یا اوررژانس تماس بگیرید. علائم یک واکنش آلرژیک می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

راش (ضایعه پوستی)،
کهیر،
تورم لب ها، گلو و مچ پاهای کودک شما.
قرص لوراتادین برای کودکان

عوارض قرص لوراتادین
در صورت مشاهده هر یک از علائم زیر، حتی اگر ممکن است نادر باشد، برخی از افراد ممکن است عوارض جانبی بسیار بد و گاهی کشنده هنگام مصرف دارو داشته باشند. به همین خاطر لازم است تا فوراً به پزشک خود اطلاع دهید یا از کمک پزشکی استفاده کنید. از جمله عوارض قرص لوراتادین می‌توان گفت:

علائم یک واکنش آلرژیک، مانند بثورات پوستی؛ کهیرها؛ خارش؛ پوست قرمز، متورم، تاول دار یا پوسته پوسته شده با یا بدون تب؛ خس خس سینه؛ سفتی در قفسه سینه یا گلو؛ مشکل در تنفس، بلع یا صحبت کردن؛ گرفتگی صدا غیر معمول؛ یا تورم دهان، صورت، لب ها، زبان یا گلو.
احساس خستگی یا ضعف بسیار،
سردرد،
احساس خواب آلودگی.
همه داروها ممکن است عوارض جانبی ایجاد کنند. با این حال، بسیاری از افراد عوارض جانبی ندارند یا فقط عوارض جانبی جزئی را تجربه می‌کنند. اگر هر یک از این عوارض جانبی یا هر عارضه جانبی دیگری شما را آزار می‌دهد یا از بین نمی‌رود، با پزشک خود تماس بگیرید یا کمک پزشکی دریافت کنید.

عوارض قرص لوراتادین

فرق دس لوراتادین و لوراتادین
دزلوراتادین یک آنتی هیستامین غیر خواب آور است که به شکل قرص عرضه می‌شود. این دارو یک درمان برای رینیت آلرژیک است. این مشکل باعث ایجاد علائمی شبیه سرماخوردگی مانند عطسه، احتقان، خارش و آبریزش بینی می‌شود.

دس لوراتادین را می‌‌توان برای درمان آلرژی‌های تمام سال و آلرژی‌های فصلی مانند تب یونجه استفاده کرد. اما این درمان فقط با نسخه می‌باشد. اگر می‌خواهید بین درمان‌های مختلف تب یونجه یا آلرژی، مانند دسلوراتادین در مقابل لوراتادین تصمیم بگیرید، تعیین بهترین گزینه برای شما ممکن است سخت باشد.

در مورد انتخاب بهترین درمان تب یونجه یا آلرژی، هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. همه افراد نسبت به داروها پاسخ منحصربفردی دارند. با این حال در مودر تفاوت دسلوراتادین و لوراتادین می‌توان گفت:

 

دس لوراتادین لوراتادین
نوع دارو آنتی هیستامین غیر خواب آور آنتی هیستامین غیر خواب آور
شرایط درمان شرایط آلرژیک و رینیت ناشی از تب یونجه، واکنش‌های پوستی، کنه‌های گرد و غباری، حیوانات خانگی، آلرژی‌های غذایی خفیف شرایط آلرژیک و رینیت ناشی از تب یونجه، واکنش‌های پوستی، نیش حشرات، کنه‌های گرد و غباری، حیوانات خانگی، آلرژی های غذایی خفیف
عناصر فعال دسلوراتادین لوراتادین
مقدار مصرف 5 میلی گرم دزلوراتادین 10 میلی گرم لوراتادین
قیمت هزینه دس لوراتادین معمولا ده برابر لوراتادین است
فرمول قرص خوراکی 5 میلی گرمی قرص خوراکی 10 میلی گرمی – داروی مایع 5 میلی گرم/ 5 میلی لیتر
عوارض جانبی سردرد، خشکی دهان، خستگی خواب آلودگی، سردرد، افزایش اشتها، مشکل در خواب

خواص قرص لوراتادین + عوارض و موارد مصرف آن


تاریخ : دو شنبه 1 خرداد 1402
بازدید : 1548
نویسنده : مجله خبری تازه ترین


مسیر زندگی گاهی مستقیم است و مردم راه آنها را می روند و خیلی ساده زندگی می کنند. اما روزها و لحظاتی هست که سردرگمی و بلاتکلیفی زیاد می شود و ما با "چه کنم؟" اینگونه دست در دست بگیرید، گاهی باید کسی باشد که در کنار شما راه برود و به شما کمک کند راه را بشناسید و بهترین تصمیم را بگیرید. زمان بلاتکلیفی برای نوجوانان روزهای مطالعه و کنکور است. در این زمان یک مشاور تحصیلی مناسب و شایسته باید شما را همراهی کند، شما را در مسیر درست قرار دهد و موتور پیشرفت زندگی شما را روشن کند.

شما می توانید در موقعیت های مختلف از یک مشاور کمک بگیرید. به عنوان مثال مشاور پذیرش رشته انسانی، مشاور پذیرش تجربی، مشاور آزمون پذیرش ریاضی، مشاور انتخاب رشته دانشگاه و .... اما چگونه می توان مشاور تحصیلی مناسب را انتخاب کرد؟ با ما باشید تا همه چیز را برای شما توضیح دهیم.



آیا مشاوران تحصیلی وجود دارد؟

آیا می توانید کارهای پیچیده را بدون راهنمایی انجام دهید؟ آیا می توانید بدون کمک در جاده های ناهموار حرکت کنید؟ بله، احتمالاً می توانید. البته گاهی با تلاش، اتلاف وقت و پرداخت هزینه.

مطالعه و شرکت در کنکور بدون کمک مشاور تحصیلی مناسب نیز همین طور است. شما می توانید بدون کمک مشاور مطالعه کنید و در آزمون شرکت کنید، اما:

ممکن است از زمان خود به بهترین شکل استفاده نکنید.

در طول مسیر می توانید اشتباهات کوچک و بزرگی مرتکب شوید.

ممکن است متحمل هزینه های اضافی شوید.

ممکن است دلسرد شوید و ادامه دادن برایتان دشوار باشد.

که در…

بنابراین بهتر است از همان ابتدا از یک مشاور خوب و با تجربه کمک بگیرید تا مسیر آموزشی را طی کنید و به بهترین نتیجه برسید.



آیا انتخاب مشاور تحصیلی هزینه اضافی دارد؟

راستش را بخواهید، انتخاب مشاور مناسب نوعی پس انداز برای شماست مشاوران شما را از سردرگمی بین راهنماهای مطالعه، تست های بی شمار، سیل کلاس های غیرضروری و بی هدف، مزایای افراد دیگر و ... نجات می دهند و راه درست و تمیزی را پیش روی شما قرار می دهند.


وظایف مشاور تحصیلی مناسب

هنگام انتخاب مشاور مناسب از چه نکاتی باید اجتناب کرد؟

عجله نکن

اول از همه وقت بگذارید و سعی کنید با دقت و با چشمان باز به جلو حرکت کنید.

مشاور را بدون دیدن و شناختن او انتخاب نکنید.

تحت تاثیر صحبت های دوستان و آشنایان و افراد نامحبوب و همچنین تبلیغات در فضای مجازی قرار نگیرید.

فریب پیشنهادهای ارزان و جذاب را نخورید.

 

قبل از انتخاب مشاور چه کار کنیم؟

مشاوره بگیرید

بله حق با شماست. حتی برای انتخاب مشاور هم باید مشورت کرد و مشاوره گرفت. اما نه از کسی و از هر کجا.

در میان اعضای خانواده و آشنایان جستجو کنید و افراد موفق را پیدا کنید.

باید افرادی در اطراف شما باشند که در دانشگاه های خوب درس خوانده اند و با نمرات خوب امتحان داده اند. اینها را شناسایی کنید و برای انتخاب مشاور از آنها کمک بخواهید. آنها باید چند مشاور خوب بشناسند و می توانند به شما کمک کنند.

از مدیران کلیدی مدرسه و شهر خود کمک بگیرید.

شما اکنون در مسیری که قبلا طی کرده اید نفر اول هستید و به رتبه های اول کنکور مدرسه یا شهر خود افتخار می کنید. پس به سراغ آنها بروید و اجازه دهید تجربیات آنها به شما کمک کند. آنها مطمئناً پیشنهادات خوبی برای انتخاب مشاور مناسب برای شما خواهند داشت.



منابع مرتبط با موضوع سیالات و ترمودینامیک

مشاور دانشجو چه وظایفی دارد؟

حال بهتر است کمی در مورد وظایف مشاور صحبت کنید تا بدانید چه انتظاری از او داشته باشید.

هدایت تحصیلی

مهمترین و اصلی ترین وظیفه مشاور راهنمایی دانش آموزان است. در واقع یک مشاور راهنمایی کامل شما را در مسیر تحصیلی راهنمایی می کند و تا رسیدن به اهداف با شما خواهد بود. مخصوصا راهنمایی تحصیلی کلاس نهم که خیلی مهمه.



آموزش و یادگیری مهارت ها و نحوه یادگیری

مطالعه و مطالعه مانند هر کار دیگری روش مناسبی دارد که بسیاری از دانش آموزان آن را نمی دانند. یکی از وظایف مشاور تحصیلی آموزش مهارت های مطالعه و مطالعه است.

کنترل استرس و اضطراب امتحان

اگر در مورد کنکور یا جلسه امتحان آرام نیستید; خوب است بدانید که یک مشاور می تواند به شما در مدیریت استرس و رسیدن به آرامش کمک کند.

مشکلات مرتبط با افت تحصیلی را حل کنید

مشاوران نه تنها بلکه باید به دانش آموزان باهوش کمک کنند. اما می تواند به کسانی که مبارزه می کنند یا پسرفت می کنند نیز برسد.

به رهایی از رفتارها و عادات بد و غیرعادی کمک کنید

عادات بدی مانند تنبلی، خواب زیاد و غیره می توانند ما را چند قدم از دیگران عقب بمانند. یکی از وظایف مشاور کمک به رهایی از عادات موذیانه و نادرست است. به عنوان مثال، اگر زمان زیادی را صرف تلفن همراه خود می کنید و نمی توانید به این راحتی آن را ترک کنید، حتما باید با یک مشاور مشورت کنید تا به مرور زمان این عادت را برنامه ریزی کنید و از شر آن خلاص شوید.

کمک به حل مشکلات روحی و روانی

مسائلی در زندگی هر فردی وجود دارد که باعث ناراحتی و مشکلات می شود. حتی در این موارد، مشاور تحصیلی باید به شما کمک کند و راه حلی برای شما پیشنهاد کند.

 

یک معلم خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همانطور که گفتیم مشاور تحصیلی وظیفه انجام این کار را برای شما بر عهده دارد. اما به این فعالیت های کلی محدود نمی شود. یک مشاور و متخصص آموزشی خوب دارای ویژگی های خاصی است که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد:

به همه یک برنامه ثابت نمی دهد.

یکی از معیارهای مهم برای انتخاب مشاور تحصیلی مناسب، برنامه درسی آن است. مشاور شما باید تمام ویژگی ها، شرایط، زمان، مهارت ها و غیره را بررسی کند و بر اساس همه اینها یک برنامه سفارشی به شما ارائه دهد.

برنامه های کوتاه مدت در اختیار شما قرار می دهد.

مشاور باید با توجه به شرایط هر دانش آموز برنامه های کوتاه مدت ارائه دهد. یک برنامه کوتاه مدت نقاط ضعف، قوت و ویژگی های شما را بهتر مشخص می کند و شما را سریعتر به هدفتان نزدیک می کند.



یک مشاور تحصیلی خوب همیشه در دسترس است.

مشاور باید در اسرع وقت با شما تماس گرفته و وضعیت تحصیلی و روانی شما را زیر نظر داشته باشد. در این صورت مسائل و مشکلات به سرعت شناسایی و برطرف می شوند.

همیشه در دسترس.

یک مشاور تحصیلی واجد شرایط و با تجربه با شما تماس خواهد گرفت. بنابراین اگر مشکلی دارید، به راحتی می توانید با او صحبت کنید و مشکلات خود را مطرح کنید.

یک مشاور تحصیلی حرفه ای با مسائل انگیزشی آشنایی دارد.

برای گذراندن مهمترین دوره تحصیلی خود به هیجان، امید و انگیزه نیاز دارید. مشاور تحصیلی مناسب باید به شما الهام بخشد و راه را برای شما هموار کند.

به مکان خاصی متصل نیست.

برخی از مشاوران آموزشی برای موسسات، مدارس و مراکز خاصی کار می‌کنند و احتمالاً طی مشاوره یا تماس، محصولات و تست‌های مربوط به مرکز خود را تبلیغ می‌کنند یا سعی می‌کنند به فروش برسانند. یک مشاور خوب مطالعه کاملا مستقل است و محصولات خاصی را تبلیغ نمی کند.



موضوعات دوره؛ دانستن پیش نیازها و غیره

یک استاد راهنما باید با تمام نکات ظریف دروس و کتاب آشنا باشد و بتواند موضوعات آسان و دشوار را تشخیص دهد و دسته بندی کند. مشاور شما باید بداند که دوره دارای چه پیش نیازهایی است و چگونه آنها را مدیریت کند. در این صورت به شما کمک می کند درس ها را بخوانید تا بهترین نتیجه را بگیرید و با توجه به سختی و سهولت درس ها وقت بگذارید.

سازماندهی شده و متمرکز است.

رسیدن به هدف نیازمند نظم و تمرکز است. یک نفر می تواند با پیروی از یک برنامه منظم و تمرکز کافی شما را در این مسیر قرار دهد. مشاور خوب و مناسب از این شاخه به آن شاخه نمی پرد و برنامه کاری اش مشخص است.

در هنگام بروز مشکلات، دلسوزی نشان دهید و راه حل های خلاقانه ارائه دهید.

یک مشاور خوب همیشه با همدلی گوش می دهد، نگرانی های شما را می پرسد و به نگرانی های شما رسیدگی می کند.

آنها سعی می کنند به شما کلمات تکراری نگویند و از راه های خلاقانه برای حل مشکلات حمایت می کنند.

یک مشاور خوب همیشه به آینده فکر می کند.

شاید موقعیت اجتماعی، شغل، دوره های دانشگاهی و بازار کار آنها و... چندان برای شما مهم نباشد و فقط به فکر برنامه ریزی و پاکسازی کنکور باشید، اما مشاور تحصیلی درست مثل شما فکر نمی کند. سعی می‌کند علایق، حالات، احساسات، فکر و نوع فکر شما را بشناسد و به شما کمک می‌کند با خودشناسی و هدف‌گذاری مناسب دنیای خود را تغییر دهید و شما را در بهترین مسیر ممکن برای زندگی‌تان ببرد.

 

آیا مشاور تحصیلی باید با خانواده شما در تماس باشد؟

بهتر است مربی ای انتخاب کنید که بتواند با خانواده شما تعامل داشته باشد، در واقع یک خانواده آگاه می تواند مسیر پیشرفت شما را هموار کند و سرعت شما را افزایش دهد.

مشاور تحصیلی مناسب شرایط شما را برای خانواده تان توضیح می دهد و در مورد مهارت ها و استعدادهای شما صحبت می کند. از سوی دیگر، اگر با خانواده خود مشکل دارید، یک مشاور می تواند به شما در حل آنها کمک کند.

یک خانواده با انگیزه و فعال می تواند برای رسیدن به اهداف خود چند قدم جلوتر برود.

چگونه یک مشاور تحصیلی مناسب می تواند به شکست تحصیلی کمک کند؟

بسیاری از مردم فکر می کنند که فقط دانش آموزان دبیرستانی یا کارشناسی ارشد می توانند از مشاور تحصیلی کمک بگیرند. یک مشاور تحصیلی خوب می تواند به دانش آموزان بسیار ضعیف کمک کند و به آنها کمک کند تا کمبودهای تحصیلی خود را جبران کنند.

افت تحصیلی هم ناشی از عوامل بیرونی و هم عوامل داخلی است. عوامل بیرونی مانند دوستان، خانواده، مدرسه و عوامل درونی مانند بی برنامگی، ناآگاهی از علایق و استعدادها، ناآگاهی از روش مطالعه و ....

یک مشاور تحصیلی مناسب به شما کمک می کند تا دلایل افت تحصیلی خود را شناسایی کرده و به مرور زمان آنها را اصلاح کنید.



آیا می توانیم از مشاور تلفنی کمک بگیریم؟

هر دانش آموز باید بر اساس شرایط خود یک مشاور انتخاب کند. به هر دلیلی اکثر افراد شرایط و امکانات لازم برای استفاده حضوری از آن را ندارند. آنها می توانند با یک مشاور تحصیلی تلفنی صحبت کنند. تا زمانی که بتوانند مشاور آموزش دیده مناسبی را انتخاب کنند و از طرفی می توانند به طور مرتب و هر چند وقت یکبار با مشاور خود تماس بگیرند. مشاوره تحصیلی تلفنی در برخی موارد دارای مزایایی است:

در وقت شما صرفه جویی خواهد کرد.

هزینه های سفر شما کمتر خواهد شد.

محدودیت مکانی وجود ندارد و می توانید با مشاور خود صحبت کنید و با استفاده از خط تلفن مشاوره دریافت کنید.



الفینال

در این مقاله سعی شده است نقش و ویژگی های یک مشاور خوب توضیح داده شود. فقط حواستان به این موارد باشد و برای یافتن یک مشاور خوب عجله نکنید.

مشاور تحصیلی مناسب می تواند به شما خودآگاهی بدهد و به شما کمک کند تا هدف گذاری کنید. اگر با یک مشاور تحصیلی متخصص در ارتباط باشید به جایی می رسید که می توانید طبق میل خود برنامه ریزی کنید و بدون زور و اجبار مطالعه کنید.

 

بیشتر بخوانید: 

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تازه ترین و آدرس taazetarin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com