عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 26 فروردين 1401
بازدید : 623
نویسنده : مجله خبری تازه ترین


یک کنترلر نرم افزاری نصب شده است که به لطف آن می توانید سیستم را با پیکربندی عملکرد آن در یک حالت خاص خودکار کنید. قدرت پاک کنندگی پمپ فشار قوی کارواش بسیار بیشتر از شلنگهای باغبانی است و به همین جهت بیشتر در کارواشها مورد استفاده قرار میگیرد اما نوع خانگی و صنعتی آن هم موجود است که تفاوت ساختارشان در تکفاز یا سه فاز بودن آنهاست که پمپهای صنعتی سه فاز طبیعتا از قدرت موتور بیشتری برخوردارند. اصول برنامه دهی به تایمرهای آبیاری موجود در وبسایت زهکش یکسان است و فقط مقادیر زمانی شروع و پایان آبرسانی و همچنین مدت زمان آن متفاوت است که این مورد با توجه به نیاز کاربران تغییر می کند. یک مخزن ذخیره آب که در ارتفاع معینی قرار دارد به عنوان منبع تامین آب استفاده می شود. به عنوان منبع تامین آب برای آبیاری قطره ای از ظرفی با حجم معین استفاده می شود که بر اساس تعداد فضای سبز انتخاب می شود. مواردی از جمله انواع سنسور آبیاری قطره ای و بارانی، لوله، اتصالات، نوار قطرهای، تایمر، فیلتر دیسک، شیرآلات و هر آن چیزی که برای نصب آبیاری قطره ای هوشمند نیاز دارید، به راحتی میتوانید در لوله آنلاین مشاهده و تهیه کنید.

انواع شیرهای برقی ۱۲ ولت امکان کنترل با این کنترلر را دارند . یک فیلتر در خروجی مخزن نصب می شود، سپس یک کنترلر یا تایمر. سپس تایمر یا کنترلر را روی فرکانس و مدت زمانی که می خواهید آبیاری کنید تنظیم کنید. سپس آبپاش ها دفن می شوند. سپس شیر برقی در جهت حرکت سیال نصب می شود که با فلش مخصوص روی بدنه دستگاه مشخص می شود. سیستم آبیاری زیرزمینی در مناطق کوچک حومه شهر استفاده می شود. توصیه می شود آن را در مناطق کوچک با کاشت موازی گیاهان ترتیب دهید. این به یک خط لوله اصلی ¾ یا 1 اینچی و شیلنگهای جدار نازک با سوراخهای کوچک در ساختار نیاز دارد. شکل محفظه ثابت به گونه ای است که در انتهای تخلیه پمپ حفره بسته می شود و باعث افزایش فشار می شود که مایعات را وارد خط خروجی می کند. یک خط لوله اصلی به مخزن عرضه می شود که آب را به سمت شیلنگ های توزیع که به موازات یکدیگر قرار گرفته اند هدایت می کند. کف ساز با تولید کف، اجازه میدهد تا سطح خودرو به راحتی توسط کف پوشیده شود. در واقع بهره گیری از پمپهای کارواش فشار قوی این امکان را به افراد میدهد که به راحتی بتوانند محیطهای مختلف نظیر کف سالن، راهرو، دستگاههای صنعتی، ماشین و تأسیسات مختلف را از آلودگی پاک نمایند.

تایمر آبیاری قطره ای با مارک های آکوا، بهکو، اوربیت، رین و ایران دریپ با ارزانترین قیمت بازار به فروش میرسد. پمپ های پیستون و پیستون از استوانه ای تشکیل شده است که در آن یک پیستون یا پیستون به جلو و عقب حرکت می کند. در صورتی که قصد خرید پمپ کارواش به همراه تجهیزات کامل آن را دارید می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت سفارش خود را ثبت نمایید و آن را در درب منزل خود تحویل بگیرید. آبیاری زیرزمینی ریشه حداقل تلفات آب را تضمین می کند و از تبخیر آن جلوگیری می کند. خنک سازی محیط گلخانه از انواع بیماری های گیاهی جلوگیری می کند، جوانه زنی را افزایش می دهد و از افزایش فشار بر گیاهان و رشد آنها جلوگیری می کند. در کارواش های نیمه صنعتی و صنعتی از انواع مدلهای پمپ پیستونی استفاده میشود. مانند سایر انواع تایمر نباید از چسب آب بندی برای اتصالات استفاده کرد.

به همین خاطر می توان با استفاده از سیستم های مه پاش آب مورد نیاز آنها را تامین کرد و از طرفی مکان کشت آنها را نیز مرطوب نگه داشت تا دمای محیط برای آنها کنترل شود. 2. از این تایمرها در فصل سرما و یخبندان نمیتوان استفاده کرد. • از کاربردهای اصلی آن آبیاری باغچه ها می باشد. نصب آبیاری اتوماتیک با گذاشتن لوله های اصلی آغاز می شود. بعد، خط لوله اصلی متصل می شود. آبیاری قطره ای خودکار برای محصولات توت و باغ، درختچه ها، درختان و گل ها استفاده می شود. نصب سیستم همانند گزینه های فوق برای آبیاری خودکار انجام می شود. در نقاط انشعاب، لوله قطع می شود، سه راهی برای اتصال یک شیلنگ نصب می شود که آب را به آبپاش منحرف می کند. این یک گزینه نسبتا اقتصادی است که نیازی به فشار زیاد آب در سیستم ندارد و به دلیل اختلاف ارتفاع بین دو مخزن ارتباطی می تواند با خیال راحت کار کند. دستگاه مه پاش گلخانه یا سیستم مه پاش از بهترین روش های سرمایشی است که از بازده ی بالایی برخوردار است و به همین دلیل به رطوبت ساز نیز مشهور می باشد. پمپ کارواش که از آن تحت عنوان پمپ پیستونی نیز یاد می کنند یکی از تجهیزات نظافتی مهم شمرده می شود.

https://abniro.com/irrigation-controller-hunter/


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تازه ترین و آدرس taazetarin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com