عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 21 اسفند 1402
بازدید : 479
نویسنده : مجله خبری تازه ترین


سه نوع شایع بیماری پروستات عبارتند از: التهاب پروستات (پروستاتیت)، بزرگ شدن غیر سرطانی پروستات (هیپرپلازی پروستات یا BPH) و سرطان پروستات. ممکن است فرد در طول زندگی خود یک یا چند مورد از این بیماری ها را تجربه کند.

انواع بیماری های پروستات کدامند؟ غده پروستات بخش مهمی از دستگاه تناسلی مردان است که عملکردهای زیادی دارد، از جمله تولید بخشی از مایع منی برای ذخیره و محافظت از اسپرم و تنظیم جریان ادرار.

بیماری پروستات به طور کلی در مردان مسن شایع تر است. علائم آن اغلب به صورت مشکل در ادرار کردن به دلیل کنترل ضعیف مثانه یا جریان ضعیف ادرار به دلیل بزرگ شدن غده پروستات ظاهر می شود. بهترین راه برای پیشگیری از این بیماری ایجاد سبک زندگی سالم و انجام معاینات دوره ای پروستات است. اگر سابقه خانوادگی بیماری های مختلف پروستات دارید یا بالای 50 سال دارید، این موارد را جدی بگیرید. در آینده با ما همراه باشید تا با علائم و روش های درمان بیماری غدد برون ریز مردان آشنا شویم.

انواع بیماری های پروستات کدامند؟

غده پروستات به اندازه یک گردو است و در زیر مثانه قرار دارد. یک لوله نازک به نام مجرای ادرار به ادرار و مایع منی اجازه می دهد تا از آلت تناسلی خارج شده و از غده پروستات عبور کند. مایع قلیایی تولید شده توسط غده پروستات به لقاح و حرکت اسپرم کمک می کند و مجرای ادرار و سایر ترشحات را در طول ارگاسم جدا می کند.

با گذشت زمان، پروستات دو مرحله رشد را طی می کند. اولین مورد هورمون های جنسی (تستوسترون) است که در دوران بلوغ توسط بیضه ها تولید می شود. این پروستات جهش یافته به طور متوسط ​​حدود 20 گرم وزن دارد. دومین جهش رشد زمانی شروع می شود که مردان در سن سی سالگی هستند.

در مراحل اولیه بیماری پروستات، ممکن است هیچ علامتی وجود نداشته باشد. به همین دلیل حدود 25 درصد از مردان بالای 55 سال (با افزایش 50 درصدی در سن 70 سالگی) از بیماری های شایع رنج می برند. اما علائم سرطان پروستات چیست؟

علائم بیماری های غده پروستات

اگر در ادرار کردن مشکل دارید یا نیاز به دستشویی رفتن زیاد دارید، به خصوص در شب، این نشانه بیماری پروستات است. سایر علائم و نشانه ها:

تخلیه ناقص مثانه پس از دفع ادرار.

احساس سوزش و درد

نیاز مکرر به ادرار کردن

وجود خون در ادرار یا مایع منی

قابلمه را بریزید

درد یا سفتی مکرر در قسمت تحتانی کمر، لگن، راست روده یا بالای ران

فیلتراسیون ادرار

وجود خون در ادرار در برخی موارد ممکن است علت دیگری داشته باشد. اگر موارد فوق اتفاق افتاد، حتما به پزشک مراجعه کنید.

علائم پروستات در مردان جوان

پروستات معمولاً یک غده کوچک و خاموش است که نقش مهمی در دستگاه ادراری و تولید مثل مردان دارد. با این حال، برخی از مردان در دهه 20 و 30 زندگی خود یک وضعیت دردناک به نام التهاب یا بزرگ شدن پروستات را تجربه می کنند. درد در ناحیه تحتانی شکم و کمر، احساس سوزش در هنگام ادرار و مشکل در دفع ادرار از مهم ترین علائم بیماری های پروستات در جوانان است.

چه زمانی برای بررسی علائم بیماری پروستات باید به فوق تخصص اورولوژی مراجعه کرد؟

اگر هر یک از این علائم را دارید، فورا به پزشک مراجعه کنید. هنگام درمان بیماری های سیستم ادراری و دستگاه تناسلی، توصیه می شود با یک اورولوژیست واجد شرایط ملاقات داشته باشید. برای راحتی کار می توانید در وب سایت پزشک مشترک شوید یا از مشاوره تلفنی اورولوژیست استفاده کنید.

انواع بیماری های پروستات

سه نوع شایع بیماری پروستات عبارتند از:

پروستاتیت یا التهاب غده پروستات

سرطان پروستات

بزرگ شدن پروستات

هیپرپلازی خوش خیم پروستات

اگرچه علل این بیماری ها متفاوت است، اما علائم آنها مشابه است. داشتن یکی از آنها خطر ابتلا به دیگری را کاهش نمی دهد و در برخی موارد، برخی از افراد دو نوع سرطان پروستات دارند. به همین دلیل مهم است که معاینه پروستات را به عنوان بخشی از برنامه فیزیکی سالانه خود بگنجانید.


تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1402
بازدید : 13481
نویسنده : مجله خبری تازه ترین


برتولینی در سال 1918 توسط اوگو برتولینی در ایتالیا تاسیس شد. هدف این برند تسریع در آبیاری و گذار به کشاورزی مدرن است. پمپ برتولینی یکی از بهترین واتر جت های کارواش مورد استفاده در صنایع مختلف می باشد. در زیر به معرفی این برند و سایر محصولات می پردازیم. اگر قصد خرید پمپ کارواش صنعتی برتولینی را دارید با ما همراه باشید.

برند برتولینی

در سال 1918، اوگو برتولینی شرکت برتولینی را با هدف تسریع در آبیاری و گذار به کشاورزی صنعتی تأسیس کرد. این شرکت پمپ های پیستونی تولید کرد که با کاهش زمان سمپاشی تاثیر زیادی بر بخش کشاورزی ایتالیا گذاشت. برند برتولینی بر تولید نور، کم صدا، تعمیر آسان، محصولات کوچک و پمپ های قابل حمل تمرکز دارد. این شرکت و محصول در حال حاضر یکی از برندهای مدرن ماشین آلات کشاورزی می باشد.

پمپ خودکار

پمپ کارواش که به پمپ آب نیز معروف است یک وسیله شستشو است. این دستگاه به 3 دسته خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می شود. تفاوت این 3 دسته در قدرت موتور و فشار بار الکتریکی آنهاست. نوع پمپ مورد استفاده در کارواش، پمپ پیستونی می باشد. به همین دلیل است که گاهی اوقات به این پمپ ها پمپ های پیستونی نیز می گویند.

پمپ های شستشو برای مصارف خانگی مانند شستشوی ماشین ها، کف سالن ها و راهروها و ... استفاده می شود.برای مصارف صنعتی می توان به چربی زدایی، رنگ زدایی، رسوب زدایی، شستشوی تجهیزات و تجهیزات صنعتی فکر کرد.

پمپات برتولینی

برتولینی دارای انواع مختلفی از شیرهای کارواش می باشد. این پمپ ها را با توجه به عملکردشان می توان به دو دسته پمپ های پیستونی و پمپ های دیافراگمی تقسیم کرد. در واقع این دو از نظر عملکرد بسیار شبیه هم هستند. پمپ های برتولینی را می توان از نظر نوع اتصال به 2 دسته پمپ های کوپلینگ مستقیم و پمپ های شاسی کوپلینگ تقسیم کرد. برتولینی هر ساله انواع پمپ ها را با کیفیت و کارایی بهتر نسبت به مدل های قبلی طراحی و تولید می کند.

عملکرد پمپ برتولینی

پمپ شستشوی فشار قوی یا پمپ ماشین شویی نوعی تجهیزات برای شستشوی قوی با آب است. این پمپ ها در شستشوی حرفه ای کاربرد دارند. پمپ تمام تجهیزات و سطوح آلوده را با استفاده از فشار بسیار بالای آب تمیز می کند.

روش کار پمپ کارواش برتولینی یا واتر جت به این صورت است که پمپ با استفاده از یک شلنگ با نازل به مخزن متصل می شود تا در ابتدا آب ورودی را تامین کند. پمپ مورد استفاده فشار آب ورودی را افزایش می دهد و در نتیجه آب با فشار بیشتری به بیرون هدایت می شود. به همین دلیل است که جریان آب در حذف و از بین بردن آلودگی موثرتر است.

انواع مختلفی از پمپ های برتولینی در بازار وجود دارد که می توانید با توجه به نیاز خود آنها را تهیه کنید. استفاده از پمپ های برتولینی شامل امکان شستشوی وسایل نقلیه در کارواش ها، نظافت سطوح مختلف، پاکسازی سطوح از آلودگی های سخت و چسبنده، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی تمیز و نظافت دیوارها و سازه ها می باشد.

مزایای استفاده از موتور برتولینی

پمپ های کارواش برتولینی را می توان بهترین و محبوب ترین ابزار نظافتی موجود در بازار دانست. به دلیل کاربرد گسترده، قطعات آنها به راحتی قابل تعمیر و تعویض هستند. این یک فرصت مهم برای خرید واترجت برتولینی است. سایر مزایای پمپ برتولینی در زیر ذکر شده است.

زمان کمتر برای شستشو: پمپ کارواش برتولینی به دلیل فشار بالای آب، فرآیند نظافت را سرعت می بخشد. به همین دلیل به زمان کمی برای شستشو نیاز دارد.

سایش کمتر تجهیزات: اجزای پمپ برتولینی کاملاً با یکدیگر مطابقت دارند. این امر باعث افزایش طول عمر پمپ های این شرکت و کاهش فرسودگی می شود.

استفاده بهینه از آب: همانطور که گفتیم فشار بالای آب پمپ برتولینی زمان تمیز کردن را کوتاه می کند. این امر منجر به استفاده بهینه از آب می شود.

مسائل مربوط به لوله کشی

هر جزء باکیفیت پمپ برتولینی عملکرد خاصی دارد. قطعات پمپ کارواش صنعتی برتولینی شامل میله پیستون فولادی می باشد. شفت فولادی توکار پیستون سرامیکی با کارایی بسیار بالا بلبرینگ با کیفیت بالا و یک شیر یک طرفه برنجی که می تواند فشار بالا را تحمل کند.

مواد پمپ برتولینی از فولاد ضد زنگ، برنز و آلیاژ ضد خوردگی در قطعاتی مانند پیستون داخلی و محفظه می باشد. فرسودگی زیاد قطعات پمپ کارواش به دلیل استفاده از آلیاژهای فلزی بی کیفیت یکی از معایب پمپ ها می باشد. دلیل این امر انتقال آب یا فشار بالای آب در این پمپ ها می باشد. این مشکل با استفاده از مواد مرغوب و آلیاژ فولاد ضد زنگ حل می شود. به همین دلیل نیازی به تعمیر یا تعویض قطعات پمپ برتولینی برای مدت طولانی پس از استفاده نیست. https://intotech.ir/36030

خرید پمپ کارواش صنعتی برتولینی

برای خرید لوله برتولینی بهتر است به نمایندگی و فروشگاه مجاز این برند در ایران مراجعه کنید. آب نیرو یک فروشگاه تخصصی و لینک دهنده تجهیزات صنعتی و یکی از تامین کنندگان پیشرو در انواع محصولات صنعتی می باشد. این محصولات شامل پمپ های کارواش صنعتی برتولینی و پمپ های بالابر آب، پمپ های صنعتی و روغن، تجهیزات شبکه انتقال و پمپاژ، کمپرسورها و تجهیزات هوای فشرده، سیستم های فیلتر، آبیاری، مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب، لوله های پلی اتیلن و ... می باشد. تو منی

شرکت آب نیرو در زمینه فنی، مهندسی و تولید تخصص دارد. در این بخش ها نیاز مشتریان در زمینه های مختلف از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، صنایع چوب و کاغذ و بسیاری از صنایع دیگر قابل رفع است.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تازه ترین و آدرس taazetarin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com