عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400
بازدید : 638
نویسنده : مجله خبری تازه ترین

سفارشی بودن تجهیزات کارواش ها را میتوان چرخ دار و با دسته انتخاب کرد.بسیاری از چرخ های موجود در بازار غیر استاندارد بوده و باعث کاهش طول عمر سیستم میشود. در لحظه راه اندازی دستگاه دور موتور آرام آرام افزایش پیدا کرده و جریان راه اندازی را کاهش می دهد. دستگاه کارواش آب سرد Quadro 800 TST از سیستم راه انداز موتور الکتریکی برخوردار می باشد که به منظور افزایش تدریجی دور موتور طراحی شده است. شوینده فشار قوی آب سرد Quadro 800 TST بر پایه وجود آب به عملیات شستشو می پردازد، بنابراین پمپ و بسیاری دیگر از اجزای دستگاه به طور دائم با آب و رطوبت تماس دارند. زمان استفاده از کارواش خانگی به علت افزایش نیرو به وسیله آب پر فشار ،مصرف مواد شوینده شیمیایی کاملا حذف گشته ویا به میزان قابل توجه پایین می اید .و بدین شکل از ورود این مواد مضر به محیط زیست جلوگیری می گردد.از طرف دیگر میزان آب مصرف شده زمان استفاده از شوینده فشار قوی در عملیات های نظافتی ،مانند شستشوی خودرو بسیار کمتر از انجام عملیات مشابه با استفاده ز شلنگ آب معمولی است وبه همین شکل در مصرف اب نیز صرفه جویی شده وبه محیط زیست کمک خواهد شد. 

پمپ پیستونی فشار قوی کارواش اینترپمپ 200 بار بگونهای طراحی شده است که در عین فشرده بودن براحتی قابل مدیریت باشد و به آسانی سرویس شده و بشود قطعات آن را تعویض کرد. از طرفی پس از انجام خرید، می توانید روی پشتیبانی فنی کارشناسان ما برای رفع ایرادات احتمالی، تامین قطعات و دریافت سرویس و … سایر اطلاعات پمپ کارواش اینتر پمپ ، کاتالوگ پمپ کارواش اینتر پمپ و لیست قیمت محصولات اینتر پمپ را می توانید در ادامه مشاهده نمایید. رده های گوناگون کارواش صنعتی به فشار سنجی مجهز گردیده که ضد زنگ بوده و به وضوح قابل مشاهده است. جهت مشاهده اطلاعات فنی بیشتر به کاتالوگ پمپ کارواش اینتر پمپ مراجعه نمایید. پمپ های پیستونی اینتر پمپ این شرکت می توانند فشار های بالا تا 500 بار را تامین کنند. از مزایای پمپ پیستونی شعاعی فشار و راندمان بالا ، نوسان فشار و دبی پایین ، سر و صدای کم و قابلیت اطمینان بالا می باشد. بدین ترتیب صدای ایجاد شده کمتر می شود و به افزایش طول عمر موتور کمک می کند. محصولات جدید Bertolini در ابعاد بسیار کم حجم تر با سطح صدای پایین و دسترسی برای تعمیر و نگهداری آسان تر یا استفاده از شیرهای یکطرفه به بازار عرضه شد.

از پمپ کارواش خانگی نمی توان به صورت دائم کار استفاده کرد. واترجت آب سرد سه فاز دارای ویژگی هایی است که آن را به یک ابزار پر قدرت و کارآمد جهت شستشوهای عمیق و استفاده در محیط های سخت صنعتی تبدیل نموده است. علاوه بر این با میزان آب کنترل شده نیز بستر مناسبی برای زهکشی گیاهان به وجود می آید که این مسئله در مناطق با توپوگرافی نامنظم بسیار حائز اهمیت است. در این سیستم امکان مصرف شوینده های اسیدی و خورنده وجود ندارد. با نگاهی به وضعیت اقتصادی و سیاسی حاکم بر کشور شاید به زودی این فهرست کوتاه کوتاهتر هم بشود. حمل این جاروبرقی کوله ای سبک بسیار آسان است و به گونه ای طراحی شده است که مطابق با کمر اپراتور است و قابل تنظيم مي باشد. اما چیزی که پمپ های پیستونی اینترپمپ را کاملا منحصربفرد کرده است، استفاده از پیستون های سرامیکی بجای پیستون های استیل قدیمی بود که علاوه بر افزایش طول عمر این پمپ ها را بسیار قابل اطمینان و بی صدا کرده است. از شیر تایمرهای تک کاناله تنها برای یک نوع آبیاری استفاده میشود. بهترین زمان آبیاری قطرهای اوایل صبح است.

پمپ کارواش برتولینی 100 بار برای مکان هایی که دسترسی به برق سه فاز ندارند بسیار مناسب است چرا که می تواند با الکتروموتور 3 اسب تکفاز نیز کوپل شود. از پمپ پیستونی با فشار بالا ( بین 100 تا 1000 بار ) و آبدهی پایین جهت انتقال مواد ، پاشش سیال با فشار بالا و تزریق سیال با محدوده ویسکوزیته وسیع استفاده می شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه کارواش دستی Quadro 800 TST وجود سیستم صفحه غلتان برای انتقال نیرو بوده که با داشتن ابعاد منسجم و کارایی بهینه نیرو را میان موتور و پمپ انتقال می دهد، به این معنا که حرکت دورانی موتور را به حرکت خطی پمپ تبدیل می کند و عملکردی با بازدهی بالا ارائه می دهد. وجود دارد. اگرچه این پمپ آب ها به پمپ کارواش شهرت دارند، مصارف و کاربردهای زیادی دارند. تمام قطعات بکار رفته در پمپ فشار قوی کارواش اینتر پمپ 200 بار از بهترین مواد و باکیفیت ترین بوده و در طی هر مرحله تولید آن با دقت و وسواس کامل تست و چکاپ شده است و روند اسنبل آن با بیشترین حد دقت انجام شده است تا بتواند بخوبی و بهترین نحو ممکن از پس مصارف سنگین و پرفشار صنعتی برآید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تازه ترین و آدرس taazetarin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com