دستگیره شیرآلات روشویی ، اهرمی و واشری میباشد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400
بازدید : 631
نویسنده : مجله خبری تازه ترین

دستگیره شیرآلات روشویی ، اهرمی و واشری میباشد که شیر روشویی مدل یونیک سفید از نوع اهرمی است و استفاده از آن بسیار راحتتر از مدل واشری میباشد و در نهایت موجب صرفه جویی بیشتر در مصرف آب می شود . ضمن اینکه قبل از ورود به مبحث اصلی باید این نکته را هم خاطر نشان شویم که شیرآلات اهرمی در انواع مختلفی وارد بازار میشوند که انواع فانتزی و کلاسیک این شیرهای معمولا با انواع معمولی و عمومی آنها روش نصب متفاوتی دارند. برند Delta در زمره پرفروشترین برندهای شیرآلات ساختمانی خارجی موجود در بازار قرار دارد. بیشتر ما حداقل یکبار در زندگی تجربه تعمیر یا تعویض شیرآلات ساختمانی را داشتهایم. گارانتی شیرآلات جزء مواردی است که موقع خرید شیرآلات باید به آن توجه کنید، مسئولیت خدمات پس از فروش اهمیت زیادی دارد تا در صورت ایجاد هر ایرادی آن را برطرف کنید. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همچنین این پرسشها در ذهنمان ایجاد میشود که کدام کالا مارک بهتری است؟

نوآوری، خلاقیت، زیبایی و تولیداتی که به خوبی حس لوکس بودن را به شما منتقل می کنند از مهمترین ویژگی های برند Kohler در بازار جهانی است و به صرف این ویژگی از سال ۱۸۷۳ در بازارهای رقابتی بینالمللی مشغول به فعالیت می باشد. ست شیرآلات قهرمان ، شبیه ، کی دبلیو سی ، شودر ، راسان ، کی اند دی ، شایان ، اوج ، البرز پارسیان و توکار از مارک های پرفروش و محبوب ایرانی و خارجی هستند که محصولات باکیفیتی را به بازار ارائه می کنند. هانس گروهه محصولات مختلفی از انواع شیرآلات و سینکها را تولید کرده و به بازارهای داخلی و بینالمللی ارائه میکند. به نظر میرسد که این نوع شیرآلات قابلیت استفاده در حمام و آشپزخانه را داشته باشد؛ اما توصیه ما مبنی بر استفاده در محیط آشپزخانه است چراکه در مناطقی که روشنایی بیشتری وجود دارد ظاهر دلپسندتری را شاهد خواهیم بود. تولید محصولات داخلی با بهره گیری از دانش فنی روز دنیا به شما امکان استفاده از محصولات با کیفیت را می دهد و در عین حال امکان نصب قطعات و ملحقات توسط پرسنل آموزش دیده و مجرب وجود دارد که دارای سلامت بهداشتی و استانداردهای بین المللی است.

سنسور در برخی از شیرهای آب بهطور پیشفرض وجود دارد و برخی دیگر نیز امکان نصب سنسور دارند. با این حال برخی افراد تمایل به خرید شیرآلات خارجی دارند. برخی مدل ها همراه با یک مایع تمیز کننده کوچک برای استفاده اولیه عرضه می شوند. در این مقاله سعی داریم با توضیحات دقیق،نصب شیر آلات توسط خریداران را تا حد ممکن امکانپذیر کنیم تا خودتان بتوانید شیرآلات روشویی و ظرفشویی را نصب کنید. گارانتی معتبر می تواند خیال خریداران شیر آشپزخانه را تا چندین سال راحت کند. شیرآلات جزء مهمترین اجزای تشکیل دهنده یک خانه هستند و همان قدر که شما به اسباب و اثاثیه منزل خود اهمیت می دهید و در خرید آنها به شکل، نوع و جنس آن دقت دارید و برایتان مهم است، باید در خصوص تهیه این محصول نیز به همین نکات توجه داشته باشید زیرا جدا از اینکه خرید یک شیر زیبا، در به چشم آمدن فضایی که در آن قرار گرفته است کمک می کند، مطمئن بودن از جنس آن نیز بسیار مهم است زیرا در سلامت آب مصرفی شما تاثیر بسزایی دارد. امروزه با ساخت و ساز هایی که در کلان شهر تهران صورت گرفته بهتر است که برای کاهش هزینه و هر چه سریعتر انجام شدن پروسه نصب شیرآلات ساختمانی در تهران با شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا در کمترین زمان سرویسکار خود را با تجهیزات مخصوص به محل شما اعزام نماید. برای اطلاعات بیشر اینجا کلیک کنید.

به طور معمول شیرهای روشویی و ظرفشویی با استفاده از یک اورینگ، 2 عدد پیچ زیربند، دو عدد واشر و 2 مهره زیربند با کمک آچار و پیچ گوشتی بر روی سینک بسته می شوند. ”شیر ظرفشویی شاوری دارای یک شلنگ در بخش علم شیر است که به کمک آن می توان طول علم شیر را افزایش داده و آن را به جهات مختلف میل داد. برند American standard از جمله مارکهای لوکس در بین شیرآلات بهداشتی و ابزار ساختمانی است و همواره سلیقه سخت پسندان را به خوبی پاسخ داده است. این تغییرات در راستایی است که عمر مفید این محصول را افزایش داده و کارکرد آن را نیز بهبود بخشیده است. این برند بیشتر فعالیت خود را در تولید شیرآلات آشپزخانه، سینک ظرفشویی و سرویسهای بهداشتی و حمام گذاشته است. این برند برخلاف رویههای تولیدات امروزی حرکت می کند و ایدههای کلاسیک و البته بسیار زیبا در تولید محصولات خود به کار بسته است. محصولات این کارخانه با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشــین آلات روز دنیا تولیــد شــده و همچنیــن دارای استانداردهای بین المللی می باشد. انتخاب جامایعی همراه با جا اسکاچی دغدغه همیشگی خانم های خوش سلیقه و کدبانو بوده و هست.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تازه ترین و آدرس taazetarin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com