اعلامیه رسمی گوگل در مورد اولین به روز رسانی دسامبر 2020


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 23 خرداد 1402
بازدید : 429
نویسنده : مجله خبری تازه ترین


اعلامیه رسمی Google در دسامبر 2020 به روز رسانی هسته دیروز گوگل در صفحه رسمی خود اعلام کرد که ما هسته را به طور کلی به روز می کنیم. این پیام دارای دو قسمت است که یک قسمت از این آپدیت منتشر شده و قسمت دیگر هنوز منتشر نشده است و از این تاریخ تا آن زمان باید منتظر این تغییرات باشید. باید بدانید که این یک آپدیت است و باگ ها و مشکلات اصلی این هسته برطرف خواهد شد. در ادامه این مقاله، ما این به روز رسانی را در تنظیم شده برای وبلاگ بررسی خواهیم کرد.

متن پیام دسامبر 2020 گوگل

پس از امروز، همانطور که چندین بار در سال انجام می دهیم، یک به روز رسانی الگوریتم هسته اصلی را منتشر می کنیم. این به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 نامیده می‌شود. راهنمایی های ما در مورد این به روز رسانی ها همان چیزی است که قبلاً توضیح دادیم. برای اطلاعات بیشتر به این پست وبلاگ مراجعه کنید. آنچه مدیران وب درباره گوگل می‌دانند Google Google Index اصلی‌ترین خبر رسمی برای مدیران وب‌سایت‌ها در مورد خزیدن و نمایه‌سازی سایت‌ها است. googleblog.com

روز بعد. ما به‌روزرسانی‌های گسترده الگوریتم هسته را مانند چندین بار در سال منتشر می‌کنیم. این به‌روزرسانی هسته‌ای دسامبر 2020 نامیده می‌شود. دستورالعمل های ما برای چنین به روز رسانی ها همان چیزی است که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، این پست وبلاگ را بررسی کنید. تمام آن چیزی که مدیران وب‌سایت‌ها باید درباره گوگل بدانند، به‌روزرسانی رسمی پایه جدید مرور وب و نمایه‌سازی برای مدیران وب‌سایت google index است. googleblog.com

آخرین الگوریتم Google Broad Core چیست؟

قبل از اینکه وارد تغییراتی شویم که می توان با تغییر کد ایجاد کرد، مهم است که دقیقاً بفهمیم تغییرات چیست.

بیایید با آنچه الگوریتم اصلی به روز رسانی نیست شروع کنیم.

این یک به روز رسانی متمرکز مانند پاندا یا پنگوئن نیست که برای رفع یک مشکل خاص طراحی شده است.

به روز رسانی ها مشابه الگوریتم های جدید است که در الگوریتم اصلی گنجانده شده است.

گاهی اوقات آنها کاملاً جداگانه انجام می شوند، بدون اینکه به الگوریتم اصلی امتیاز یا نوعی رتبه بندی داده شود که سپس برای تغییر رتبه بندی استفاده می شود.

به روز رسانی اصلی سئو چیست؟

به روز رسانی هسته به الگوریتم توسعه یافته به این معنی است که خود الگوریتم هسته به نوعی تغییر کرده است.

این ممکن است شامل تغییر روش مخالفت برخی عناصر موجود با یکدیگر، نحوه تعامل آنها با یکدیگر یا نحوه تشکیل یک کل منسجم باشد.

این می‌تواند شامل تغییراتی در الگوریتم‌های Google برای بهبود کارایی باشد، مانند کافئین، یا، مانند مرغ مگس خوار، نحوه تفسیر گوگل پرسش‌های مخاطب.

همچنین، به‌روزرسانی ممکن است از فاکتورهای رتبه‌بندی جدیدی استفاده کند که قبلاً در نظر گرفته نشده‌اند.

تنها در سال گذشته، این موتور جستجو بیش از 3000 تغییر در جستجوی گوگل ایجاد کرد. و امسال گوگل شروع به انتشار به روز رسانی های اصلی گوگل کرد (و ما در مورد آن صحبت می کنیم).

Google Core Update چیست؟

برخلاف دیگر نسخه‌های منتشر شده، به‌روزرسانی اصلی گوگل تغییرات قابل توجه و گسترده‌ای در الگوریتم و سیستم جستجوی این موتور جستجو ایجاد می‌کند.

4. 2020

به روز رسانی های اصلی می 2020

سخنگوی گوگل دنی سالیوان از طریق توییتر اعلام کرد که گوگل یک به روز رسانی بزرگ الگوریتم را انجام خواهد داد.

بعد از حدود 90 دقیقه، آنها اعلام کردند که یک بروزرسانی در حال انجام است و تکمیل آن 1-2 هفته طول می کشد.

هدف از بازنگری های عمده

به روز رسانی های اصلی به گونه ای طراحی شده اند که تأثیر قابل توجهی بر نتایج جستجو در همه زبان ها در همه کشورها داشته باشند.

وب سایت ها با شروع به روز رسانی پایگاه داده خود متوجه کاهش یا افزایش رتبه های جستجو خواهند شد.

تغییرات در موتور جستجو مستقیماً با محتوای وب سایت مرتبط است.

یعنی اگر محتوا از آخرین آپدیت محبوب تر شده باشد، رتبه بالاتری دریافت می کند.

با این حال، مطالب جدید باید در مقایسه با مطالب قبلی مجددا ارزیابی شوند. به بیان ساده، آیه ممکن است کاملاً با گذشته متفاوت باشد.

Google Update Core در دسامبر 2020 عرضه می شود

پس از هفت ماه، گوگل به‌روزرسانی جدید هسته (نسخه پایه دسامبر 2020) را منتشر کرد.

بری شوارتز در 3 دسامبر 2020 ساعت 10:36 صبح

گوگل اعلام کرده است که به روز رسانی جدیدی را برای هسته خود منتشر می کند (به روز رسانی اصلی دسامبر 2020). این سومین آپدیت بزرگ سال 2020 است.

لطفا توجه داشته باشید که اولین به روز رسانی هسته ژانویه 2020 و نسخه دوم به روز رسانی هسته مه 2020 است.

این توییت گوگل است که می‌گوید: «از امروز، مانند چندین بار در سال، نسخه‌های جدیدی از الگوریتم‌های اصلی خود را منتشر خواهیم کرد. این به‌روزرسانی هسته‌ای دسامبر 2020 نامیده می‌شود."

"Google در ساعت 1:00 بعد از ظهر شروع می شود." به این معنی است که گوگل به روز رسانی اصلی دسامبر 2020 را حدود ساعت 13:00 بعد از ظهر آغاز کرده است. این دو ساعت و نیم پس از اعلام به‌روزرسانی گوگل بود.

گوگل اضافه کرد: "به‌روزرسانی اصلی نوامبر 2020 اکنون در دسترس است. طبق معمول با این به‌روزرسانی‌ها، عرضه کامل آن یک یا دو هفته طول می‌کشد."

به روز رسانی های قبلی آخرین (به روز رسانی اصلی)، می 2020، یک به روز رسانی بزرگ و گسترده بود که دو هفته طول کشید تا به طور کامل عرضه شود.

قبل از اعلام آپدیت اصلی ژانویه 2020 توسط گوگل، در کانال تلگرام سئوتن تحلیل هایی در مورد آن به روز رسانی داریم.

آنچه قبل از اصلاحات بود. بسیاری از صاحبان وب‌سایت و صاحبان سایت از این به‌روزرسانی ناامید شده‌اند، و بسیاری معتقدند که به‌اندازه به‌روزرسانی‌های قبلی تأثیرگذار نبوده است.

گوگل نیز در ماه نوامبر یک به‌روزرسانی منتشر کرد، اما بر رتبه‌بندی محلی تمرکز کرد.

این تغییرات برای همه وب مسترها بسیار مهم است و دلیل آن امکان تغییرات بزرگ در نتایج و رتبه بندی وب سایت ها است.

غیردقیق و غیرممکن است که بدانید گوگل چه زمانی این به‌روزرسانی‌ها را انجام داده است، و نشان می‌دهد که تلاش‌های گوگل برای تعیین اینکه آیا وب‌سایت‌ها برای مخاطبان خود بهینه شده‌اند یا برای رتبه‌بندی طراحی شده‌اند، مشکل دارد.

تغییرات بزرگ در سال 2020 چیست؟

تعداد جستجوهای ناموفق

که با نام‌های «قطع رتبه صفر» و «موقعیت صفر» نیز شناخته می‌شود، در بین سایت‌ها در حال افزایش است. این بدان معناست که بازدیدکنندگان به جای کلیک کردن بر روی یک پیوند، مستقیماً به صفحه نتایج هدایت می شوند. جستجو جواب داد. .

هر بار که گوگل الگوریتم خود را به‌روزرسانی می‌کند، یک گام به جلو برمی‌دارد تا تجربه جستجو را آسان‌تر و مرتبط‌تر با خواسته‌های کاربران کند. با این حال، ما به عنوان متخصص سئو، استفاده از تکنیک های کلاه سفید را توصیه می کنیم.

دستورالعمل‌ها برای وب‌مسترها مشابه به‌روزرسانی‌های گسترده الگوریتم هسته‌ای است که گوگل قبلاً برای ارزیابی مجدد کیفیت صفحاتی که در حال حاضر رتبه‌بندی می‌شوند در گوگل اعلام کرده بود.

این بدان معناست که وب سایت هایی که علیرغم ارسال محتوای باکیفیت رتبه بالاتری در گوگل ندارند، تبلیغ می شوند.

با این حال، سایت هایی که افت رتبه را تجربه می کنند، باید دلایلی را که ممکن است باعث آن شود، بررسی کنند.

به گفته گوگل، افت رتبه بعد از یک به روز رسانی بزرگ، لزوماً به معنای بد بودن وب سایت یا محتوای آن نیست. غول جستجو می گوید شخصی در حال نوشتن محتوای به روز شده یا اضافه کردن داده های جدیدی است که کاربران علاقه بیشتری به خواندن آن دارند.

در آینده ما یک تجزیه و تحلیل عمیق از به روز رسانی انجام خواهیم داد و شما را با جریان ردیاب های به روز رسانی جدید به روز خواهیم کرد.

اطلاعیه فعلی فقط یک هشدار است و سایر نسخه ها بعداً شروع می شوند و احتمالاً مانند گذشته برای چند روز ادامه خواهند داشت.

آنچه این به روز رسانی را مهم تر می کند این است که هفت ماه بعد ارائه می شود.

با این حال، با به‌روزرسانی جدید گوگل، گوگل نحوه رتبه‌بندی محتوا را پس از تغییرات ایجاد شده در صفحه از آخرین به‌روزرسانی، مجدداً ارزیابی می‌کند.

سایت هایی که برای بهبود رتبه خود تلاش زیادی کرده اند ممکن است با افت رتبه مواجه شوند. از سوی دیگر، سایت هایی که تلاشی هماهنگ برای بهبود محتوای خود انجام نداده اند، ممکن است نتایج مثبتی ببینند.

یک چیز مسلم است، این به روز رسانی تاثیر زیادی خواهد داشت. اساساً به روز رسانی ها در نتایج جستجو در همه کشورها به همه زبان ها قابل مشاهده تر و مؤثرتر هستند.

وقتی سایت‌ها شروع به به‌روزرسانی دامنه خود کنند، قطعاً رتبه‌بندی جستجوی خود را کاهش یا افزایش خواهند داد.

تغییر مثبت یا منفی در رتبه بندی جستجو نشان دهنده مرتبط بودن محتوا است.

اگر محتوا پس از آخرین به روز رسانی اصلی بهینه سازی بیشتری داشته باشد، احتمالاً در رتبه بندی بالا می رود.برعکس این روند را می توان انتظار داشت.

افزودن اطلاعات اضافی به محتوای خود روشی مؤثر برای نشان دادن ارتباط آن با سؤالات مخاطبان به Google است.

اگر یک تغییر کلی در علاقه جستجو به سمت یک موضوع خاص وجود داشته باشد، ممکن است محتوا مرتبط تر در نظر گرفته شود.

برای کسب رتبه بهتر در نتایج جستجوی گوگل پس از این به روز رسانی چه کنیم؟

گوگل نکات رسمی را منتشر کرده است که می تواند به شما در بهبود رتبه بندی کمک کند.

برای بهبود رتبه گوگل خود این مقاله را بخوانید.

1. هیچ چیز نمی تواند تغییر کند!

به گفته گوگل، حتی اگر رتبه شما افت کند، چیزی تغییر نمی کند. "ما می دانیم که صاحبان سایتی که با این خطر روبرو هستند می خواهند مشکل را برطرف کنند، اما می خواهیم به شما بگوییم که شما مجبور نیستید اشکالات را برطرف کنید. علاوه بر این، ممکن است اصلاً رفع نشود."

به روز رسانی های اصلی گوگل وب سایت های خاصی را هدف قرار نمی دهند. به روز رسانی های اصلی که نحوه ارزیابی کلی محتوا توسط سیستم رتبه بندی گوگل را بهبود می بخشد عبارتند از:

صفحاتی که در به‌روزرسانی اصلی ضعیف عمل می‌کنند خوب هستند. سایت‌هایی که این دستورالعمل‌ها را نقض می‌کنند ممکن است تأثیر منفی بگذارند، بنابراین دستورالعمل‌های ما را نقض نمی‌کنند و تابع دستورالعمل‌ها یا الگوریتم‌های عملکرد نیستند.

البته در اولین آپدیت چیزی که صفحات یا سایت های خاصی را هدف قرار دهد وجود ندارد. در عوض، تغییرات مربوط به توسعه کل فرآیند محتوا توسط این الگوریتم ها ارزیابی می شود. "

اساساً وقتی رتبه پس از یک به روز رسانی بزرگ کاهش می یابد، نتایج و رتبه بندی سایت شما تغییر نمی کند.

2. چند تغییر وجود دارد که می توانید ایجاد کنید

آیا به نظر می رسد این محتوا در خدمت منافع واقعی بازدیدکنندگان سایت است؟ یا فقط برای رتبه بهتر در نتایج جستجو ساخته شده است؟

همچنین از سایر افرادی که به وب سایت شما متصل نیستند، بخواهید که یک بررسی صادقانه از وب سایت شما انجام دهند. به طور کلی، خط‌مشی‌های Google E-A-T (تخصص، صداقت، و اعتماد) اعمال می‌شود.

3. نحوه انجام آن

اگر می خواهید به رتبه های بالا برسید، بهینه سازی وب سایت مهم است. ابزارهای تحلیلی موجود به شما کمک می کند تا سایت خود را تا حد امکان به نیازهای بازدیدکنندگان نزدیک کنید.

به عنوان مثال، یک ابزار ممیزی وب سایت، وب سایت شما را برای کلمات کلیدی بررسی می کند. 10 بهینه ساز برتر سایت شما را با سایت های دیگر مقایسه می کند.

علاوه بر ابزارهای بالا، SEOprofiler ابزارهایی را برای کمک به شما در یافتن کلمات کلیدی، ابزارهایی برای بهینه سازی پیوندها، ابزارهای هوش مصنوعی و موارد دیگر ارائه می دهد.

راهنمای گوگل برای مقابله با به روز رسانی های اصلی الگوریتم

پست وبلاگ گوگل به مدیران سایت توصیه می کند که پس از یک به روز رسانی بزرگ چه کاری برای بهبود رتبه بندی انجام دهند.

این تغییرات با هدف بهبود محتوا در گوگل انجام می شود، بنابراین "ممکن است برای برخی از سایت هایی که قبلاً عملکرد ضعیفی داشتند، عملکرد بهتری داشته باشد." رتبه بندی تغییر می کند و برخی از سایت ها به سادگی تنزل می یابند و سایت های شایسته تری جایگزین می شوند.

مطالب عالی را ادامه دهید!

به محتوای خود امتیاز دهید

توصیه های گوگل همچنان بر ارائه بهترین محتوای ممکن تمرکز دارد. این دستورالعمل‌ها به شکل مجموعه‌ای از سؤالاتی که درباره محتوای شما می‌پرسند به چهار دسته کلی تقسیم می‌شوند:

محتویات و خواص آن:

آیا عناصر اصلی، معنادار، صادقانه، مفید و ارزشمند در محتوا وجود دارد؟

تجربه و تخصص. آیا توسط یک مرجع معتبر به خوبی تحقیق شده است؟

ارائه: آیا به خوبی نوشته شده و خطا ندارد و در دستگاه های مختلف به خوبی نمایش داده می شود؟

مقایسه پذیری: آیا در مقایسه با سایر محتوای مشابه ارزش ارائه می دهد و علاقه واقعی بازدیدکنندگان را ایجاد می کند؟

E-A-T که مخفف Expertise-Authority-Trustability است، در دستورالعمل های گوگل برای ارزیابی کیفیت محتوا استفاده می شود و موتور جستجو از آن به عنوان یکی دیگر از منابع عالی توصیه محتوا یاد می کند.

دوره نقاهت

همانطور که گفته شد، به روز رسانی های اولیه هر چند ماه یکبار اتفاق می افتد و یک سوال رایج این است که چقدر طول می کشد تا سایت به نتایج قبلی بازگردد.

Google می‌گوید: با فرض اینکه به‌روزرسانی‌ها در دسترس هستند - این ممکن است تا به‌روزرسانی نسخه اصلی بعدی ادامه یابد. با این حال، محتوای «بهبود درخواستی» ممکن است به به‌روزرسانی‌های اصلی کوچک‌تر که به‌طور مداوم منتشر می‌شوند برگردد.

گوگل می گوید که بهینه سازی توسط وب مسترها بازیابی را تضمین نمی کند و محتوای مرتبط رتبه بالاتری نسبت به سایر صفحات خواهد داشت.

آیا این مفید است؟

درست. اگرچه توصیه های گوگل به طور کلی با آنچه گفته شد مطابقت دارد،

این مقاله یک راهنمای و چک لیست مفید و هدفمند است که مدیران وب سایت ها می توانند هنگام انجام به روز رسانی هسته بعدی خود به آن مراجعه کنند.

س: در آپدیت الگوریتم دسامبر 2020 گوگل چه چیزی تغییر خواهد کرد؟

اکنون گوگل اعلام کرده است که به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 را منتشر می‌کند.

در حال حاضر، هیچ کس دقیقاً نمی داند تغییرات جدید چیست و چگونه بر SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) تأثیر می گذارد. گوگل در توییتر اعلام کرد که عرضه آن آغاز شده است و دو هفته یا بیشتر طول می کشد تا در سراسر جهان عرضه شود.

در طول سال‌ها، یکی از بزرگترین تغییرات به‌روزرسانی Mobilegeddon در آوریل 2015 بود. به یاد دارم برای سایت‌هایی که این امتیاز را نداشتند، مجازات‌های سنگینی در نظر گرفته شد.

تجربه من یک تغییر بزرگ است

حتی در حال حاضر، گوگل در مورد تغییرات آتی اطلاع رسانی خواهد کرد و این به روز رسانی می تواند تفاوت زیادی در نتایج وب سایت ایجاد کند، توسعه دهندگان و سئوکاران می توانند برای تغییر بزرگ آماده شوند. همین امر در مورد به‌روزرسانی‌های اخیر نیز صدق می‌کند، که عموماً بیشتر بر زمان بارگذاری و عملکرد تمرکز دارند (مثلاً Core Web Vital).

بنابراین به نحوه رتبه بندی صفحات شما در SERP های گوگل در هفته های آینده دقت کنید. اگرچه هیچ کس تغییرات دقیق را نمی داند، مشاوره هایی در مورد سئو و غیره وجود دارد. من بر اساس این نتایج فکر می کنم. پایه های فنی سئو (محتوای با کیفیت، ابرداده، دسترسی خوب، لینک های ورودی، عملکرد و غیره) برای چندین سال ثابت بوده است، اما احتمالاً در این به روز رسانی به آن پرداخته خواهد شد.

بازخورد کاربران خارجی در مورد این به روز رسانی

Google Core Updates یک بازی حدس زدن است

گوگل سر و صدای زیادی در مورد آنچه که به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 به ارمغان می‌آورد برپا نکرده است، بنابراین به اندازه خدایان تلفن همراه آن روزگار چشمگیر نیست.

لازم به ذکر است که از ماه اکتبر کنسول مدیریت وب سایت غیرفعال شده است و "عملکردها موقتاً غیرفعال هستند"، بنابراین ممکن است مربوط به این نسخه باشد.

 

اما در نهایت، فقط زمان مشخص خواهد کرد.

گزارش وب مستر گوگل در دسامبر 2020

نوامبر ماه شلوغی بود زیرا گوگل تاریخ انتشار به‌روزرسانی تجربه صفحه را اعلام کرد و در حال آزمایش نشانگر/نشان بصری در نتایج جستجو برای این تغییر است.

گوگل چند به روز رسانی الگوریتم تایید نشده را در این ماه منتشر کرد، اما از آخرین اعلامیه در 4 مه بیش از 7 ماه می گذرد و ما هنوز یک به روز رسانی مهم را ندیده ایم و ممکن است تا یک سال دیگر هم شاهد نباشیم. و از آپدیت قبلی یاد گرفتیم که DeepRank کد الگوریتم BERT است.

گوگل لینک عجیبی را در تصویر آزمایش کرد که سئوکاران و ناشران را عصبانی کرد.

گوگل همچنین در نهایت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی خود را فهرست کرد، اما این یک اشتباه بود و همه آنها را از جستجو حذف کرد.

تغییرات در کنسول جستجو

افراد حاضر در Google Search Console آمار جدید خزنده، ابزارهای سلب مسئولیت جابجا شده، رفع اشکالات و موارد دیگر را گزارش می دهند. علاوه بر این، گوگل یک حرکت بزرگ از Google Webmaster Central به Google Search Central انجام داد.

با این حال، ابزار مرتب سازی کار نمی کند.

در نهایت باید بگوییم که بسیاری از افراد طبق گزارش های دریافتی سئو وبلاگ از ماه گذشته با افزایش چشمگیر و افت شدید تعلیق مواجه شده اند. باید بدانید که برای حفظ گذشته باید به تولید محتوای بهینه و ایجاد گزارش ها و محصولات جدید در وب سایت خود ادامه دهید. به روز رسانی و تغییرات دیگر و همچنین لیست شماره های زیر را برای پرسیدن سوال ببینید.

مطالعه از منبع: https://blogten.ir/note-update-core-dec-2020/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تازه ترین و آدرس taazetarin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com