کلاس کنکور چطوره؟ 5 نکته طلایی در انتخاب مدرسه برای کنکور


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 26 خرداد 1402
بازدید : 969
نویسنده : مجله خبری تازه ترین


کلاس های کنکور یکی از ابزارهای کسب نتیجه بهتر در کنکور است که در بین شرکت کنندگان کنکور سراسری جایگاه ویژه ای دارد. موسسات مختلف کلاس های مختلفی را برای آمادگی در کنکور برگزار می کنند، اما با وجود این تفاوت و تبلیغات; اتفاقی که می افتد سردرگمی دانش آموزان برای شرکت یا عدم شرکت در این کلاس ها و همچنین انتخاب کلاس مناسب از برنامه ها و کلاس های مختلف است. در زیر به برخی از ویژگی های یک کلاس کنکور خوب و نکات طلایی برای انتخاب مدرسه کنکور مناسب می پردازیم. با ما در مرکز آموزشی همراه باشید.

نکته 1: نیاز به استفاده از کلاس matriculation

اول از همه باید تصمیم بگیرید که آیا باید برای کنکور بروید یا نه. واقع بین باشید و ببینید آیا واقعاً به کلاس کنکور نیاز دارید و اگر سعی کنید زمان بیشتری را برای این کلاس بگذارید و با منابع مناسب کار کنید، آیا با این کلاس نقاط ضعف شما برطرف نمی شود؟ اگر قدرت تصمیم گیری در این مورد را ندارید، از یک مشاور کمک بخواهید. در برخی از دروس ممکن است لازم باشد از کلاس امتحانی استفاده کنید. شاید بتوان مشکل مطالعه را با کمک کتاب های درسی حل کرد. قبل از شرکت در هر دوره ای برای آزمون های کاندیداتوری، باید به دقت بررسی کنید که آیا با توجه به زمانی که اختصاص داده اید، می توانید از آن کلاس ها به اندازه کافی بهره ببرید. در این قسمت از مقاله از شما دعوت می کنیم در نقد نوروز اردو با ما همراه باشید.

نکته 2: مدارس کنکور دارای اساتید مجرب می باشد

کلاس های کنکور مناسب با معلمان مجرب می تواند نقاط ضعف و مشکلات یک دوره چهار ساله دبیرستان را برطرف کند. آموزشگاه کنکور با داشتن اساتید قوی و مجرب قادر است مسیر درستی را برای اهداف و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ارائه دهد. تجارب و بیان معلمان کمک زیادی به یادگیری دانش آموزان می کند.

می توانید از کسانی که در سال قبل با استاد کلاس داشته اند بپرسید و سپس انتخاب کنید. معلمان حرفه ای و استاندارد هستند که یک دوره 4 ساله دبیرستان را فقط 8-9 ماه تدریس می کنند و کاستی ها و ضعف های خود را پوشش می دهند. کار سختی است که فقط معلمان حرفه ای و با تجربه می توانند انجام دهند.

تبصره 3: زمان برگزاری آزمون ورودی تعیین شده است

در سال قبل از کنکور، برنامه ریزی دانش آموزان بسیار شلوغ است. قالب کلاس برای دانش آموزان بسیار مهم است. ساعت مطالعه در هفته مشخص باشد تا دانش آموز بدون مشکل به برنامه خود ادامه دهد. مدارس همزمان باید برنامه ای از کلاس های خود را به دانش آموزان ارائه دهند تا بتوانند بر اساس آن برنامه ریزی کنند. مهمتر از همه، این ساختار طبقاتی نباید تغییر کند. در این قسمت از مقاله شما را به گشت و گذار در اردوی نوروزی با ما تشویق می کنیم.

هیچ یک از داوطلبان و داوطلبان رتبه برتر پذیرفته شده در دوره خوب و اول در تمام مدت و در طول سال کنکور در کلاس آزمون ورودی شرکت نکردند و صرفاً برای رزومه یا تعمیر باید ثبت نام می کردند. مشکلات بسیار جزئی در یک درس نام ها در کلاس کنکور بود. پس سعی کنید کلاس ها را زیاد بار نکنید. شما نباید تمام وقت خود را صرف رفتن به کلاس کنید. برای استفاده حداکثری از کلاس، باید زمانی را قبل از کلاس برای مطالعه و بعد از کلاس برای مرور مطالب اختصاص دهید، بنابراین بر اساس نیاز خود در کلاس ها ثبت نام کنید.

نکته 4: نمرات آزمون ورودی هدفمند است

دانش آموزان سطوح مختلف دانش و یادگیری دارند و یک مدرسه خوب باید این را در نظر بگیرد. اگر همه دانش آموزان شرکت کننده در کلاس در یک سطح باشند، معلم می تواند دروس را در کلاس با سرعت مناسب پیش ببرد. اگر سطح تحصیلات شما ضعیف یا متوسط ​​است، نباید در کلاس هایی که مختص متقاضیان پیشرفته است شرکت کنید. با شرکت در کلاس در سطح نادرست، وقت، انرژی و انگیزه خود را هدر می دهید و به نتیجه مطلوب نمی رسید.

نکته 5: باید ارتباط مناسبی بین کلاس ها و دوره ها وجود داشته باشد

اگر برنامه های مطالعاتی خاصی دارید یا برای یک سازمان کنکور خاص درخواست می دهید، سعی کنید با موضوعات مرتبط با برنامه تحصیلی خود در کنکور ثبت نام کنید. در این صورت تاثیر یادگیری کلاسی خود را در آزمون خود خواهید دید. از کلاس های ورشکستگی انتظار می رود که درصد شما بیشتر از زمانی باشد که کلاس نداشتید. در غیر این صورت حضور در این دوره ها واقعا اتلاف وقت است.

حقیقت این است که هیچ کلاس یا موسسه ای نمی تواند تضمین کند که شما در بهترین رشته قبول خواهید شد. این تلاش، اراده و تلاش شماست که معجزه را رقم می زند. موفقیت و هدف خود را بخواهید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. آزمون، کلاس کنکور، منابع مختلف آموزشی، مشاور و... ابزار موفقیت در مرحله دوم حرکت و تصمیم شما هستند و اولین محرک و اولین قدم انگیزه و هدف شماست.

منبع مقاله: https://payju.ir/content/لیست-آموزشگاه-های-کنکور-در-




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تازه ترین و آدرس taazetarin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com