طبقه سه طبقه بخریم یا ساده؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 29 مرداد 1402
بازدید : 15217
نویسنده : مجله خبری تازه ترین


کفپوش های سه بعدی خودرو به گونه ای طراحی شده اند که تمام قسمت های کف خودرو را پوشش دهند. اگر مایعی در کف خودرو ریخته شود از نفوذ مایع به فرش کف خودرو جلوگیری می کند و از سوختن یا زنگ زدگی کف خودرو جلوگیری می کند.

به گزارش هودورنویس، کف خودرو در واقع یکی از مهم ترین لوازم خودرو است که با آن کف فضای داخلی خودرو را می پوشانیم، با کف مناسب می توانیم فضای جذابی را در داخل خودرو ایجاد کنیم.

یکی از مشکلات مربوط به تعمیر و نگهداری خودرو کف خودرو است که باید در زیر خودرو از آن مراقبت کنید با استفاده از روکش منظم و صحیح می توانید از این عملکرد مهم برای تمیز نگه داشتن خودرو استفاده کنید.

فرش های سه بعدی به گونه ای طراحی شده اند که تمام قسمت های فرش را می پوشانند. اگر مایع روی زمین ریخته شود از نفوذ مایع به فرش جلوگیری می کند و کف را از پوسیدگی یا زنگ زدگی محافظت می کند.

تشک های این نوع از چهار نوع پلی اورتان، پلاستیک، نمد و چرمی ساخته شده و برای استفاده در تمامی خودروها مناسب است. به طور کلی مواد کفپوش سه بعدی از جذاب ترین و گران ترین متریال های کفپوش خودرو محسوب می شوند که جلوه و زیبایی خاصی به فضای داخلی هر خودرو می بخشد.

نوع کف خودرو:

کفش های خودرو به انواع مختلفی از جمله زیره سه بعدی، کفش راحتی و تمام زیره، کفش خمیده، زیره پلاستیکی آستردار و کفش لاستیکی تقسیم می شوند.

تخته های لغزنده: اگر در محیطی خشک و گرم زندگی می کنید که در زمستان برف زیادی نمی بارد، این محصولات ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشند.

شوینده های کف: این محصولات برای از بین بردن کثیفی بهترین هستند. این محصولات بسیار بادوام هستند اما باید اغلب شسته شوند. در غیر این صورت، کف خاک را جذب می کند و تمیز کردن آن دشوار می شود.

کف لاستیکی: اگر در محیطی مرطوب زندگی می کنید و مدام باران می بارد، کف لاستیکی بهترین انتخاب برای فضای داخلی خودرو شما است.

کفپوش پلاستیکی روکش دار: این نوع کفپوش ها نه تنها ضد آب هستند، بلکه از نفوذ مواد شیمیایی به کف خودرو نیز جلوگیری می کنند. البته قیمت این محصولات بسیار گران است پس حتما آنها را خریداری کنید.

طبقه سه بعدی: همانطور که از نام آن پیداست، طبقه سه بعدی دارای طراحی سه بعدی است. از آنجایی که کف باید با فضای داخلی خودرو مطابقت داشته باشد، این کفپوش ها کمی خمیده هستند و به راحتی می توانید آنها را زیر داشبورد، زیر صندلی و ... قرار دهید. این محصولات در طرح های متنوع ساخته شده اند و برای همه افراد به خصوص برای انسان مناسب است. که بچه دارن هرچه بیشتر بتوانید پشت پدال ها و زیر صندلی ها را با این تشک های سه بعدی بپوشانید، تمیز کردن ماشین راحت تر خواهد بود.

 

مهمترین ویژگی های کف خودرو عبارتند از:

جذب آب باید زیاد باشد: طراحی باید به گونه ای باشد که مایع به قسمت های دیگر خودرو و زیر زمین نرود.

انعطاف پذیری بالا: مزیت انعطاف پذیری کف خودرو این است که به راحتی می توان آن را در کف خودرو مدل کرد.

نصب آسان. یکی از دلایل ارجحیت کفپوش لمینت، نصب آسان آن توسط مشتری است.

تمیز کردن و شستشوی آسان: با تکان دادن، استفاده از پارچه یا اسفنج مرطوب و یا استفاده از فشار آب می توان کف خودرو را در کمترین زمان ممکن تمیز کرد.

تنوع در طرح و رنگ: یکی از عوامل موثر در انتخاب یک کفپوش خوب برای خودرو، هماهنگی و هماهنگی طرح و رنگ آن با مدل، رنگ و روکش صندلی خودرو است.

جارو برقی نکشید: بهتر است حداقل گرد و غبار کف ماشین را جاروبرقی بکشید تا همیشه تمیز به نظر برسد.

عدم لغزش و جابجایی زیر پا: یکی از ویژگی های مهم یک کفپوش خوب، راحتی پای مسافران هنگام ایستادن بر روی آن است. همچنین کف زیر پا نباید تکان بخورد یا حرکت کند.

بسیار مقاوم در برابر حرارت و ضربه - کفی عالی که در زمستان سفت نمی شود. در تابستان به دلیل گرما تغییر شکل ندهید. همچنین تماس دائمی کفش بین پاشنه و زیره آن است، بنابراین در مدت زمان کوتاهی کهنه نمی شود.

با توجه به مدل ماشین باید سایز مناسبی داشته باشد: اگر برای مدل ماشین خاصی ساخته شده باشد باید در هنگام نصب به درستی اندازه گیری شده و روی کف ماشین نصب شود و مشتری مشکلی نداشته باشد.

مزایای استفاده از کفپوش های سه بعدی:

لایه سه بعدی در مقایسه با سایر لایه های ذکر شده در بالا مزایای زیادی دارد. حال به مزیت های این مدل کف خودرو می پردازیم.

مدل سه بعدی کف به دلیل نقوشی که دارد زیبایی خاصی به فضای داخلی خودرو بخشیده است.

_ مواد سه طرفه به راحتی تمیز می شود.

در این محصول از مواد اولیه درجه یک استفاده شده است.

پس از سال ها استفاده، شکل سه بعدی تغییر نمی کند.

_ در برابر خوردگی و سایش مقاوم است.

_ شابلون کف سه بعدی با اضلاع بلند برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه طراحی شده است.

قیمت خودرو با کیفیت سه بعدی:

بسیاری از مصرف کنندگان به قیمت خرید کفپوش سه بعدی خودرو توجه می کنند.

این نوع کفپوش کابین نسبت به کفپوش های پارچه ای و نمدی قیمت بالاتری نسبت به مزیت های ذکر شده در بالا دارد.

اما اگر کفپوش سه بعدی را انتخاب می کنید، به خاطر داشته باشید که به دلیل طول عمر زیاد، مانند کفپوش های مدرن و موکت شده نیازی به تعویض ندارد.

در واقع اگر در ابتدا بهتر باشد این کفپوش را خریداری کنید، به صرفه تر خواهد بود. قیمت برندهای خارجی این محصول از 200 هزار تا 2.5 میلیون تومان (برای خودروهای لوکس) و نمونه های داخلی از حدود 100 تا 500 هزار تومان متغیر است.

اطلاعات بیشتر:   https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/سایپا/روکش-صندلی-پراید-111/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تازه ترین و آدرس taazetarin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com