چگونه ارزان ترین تلفن گویا را تهیه کنیم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 22 شهريور 1402
بازدید : 258
نویسنده : مجله خبری تازه ترین


آیا بهترین تلفن گویا را می شناسید؟ اول، پشتیبانی مشتری برای یک کسب و کار موفق حیاتی است. مشتریان سوالاتی دارند که باید در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود. رایج ترین راه برای دریافت پاسخ هر سوال از طریق تماس تلفنی است. هر کسب‌وکاری برای رسیدگی به شکایات مشتریان و ترافیک بالای تماس تلاش می‌کند. هنگامی که ترافیک تماس مشتری افزایش می یابد، مهم است که ترافیک را به خوبی مدیریت کنید، سیستم تلفن گویا Novotel راهی برای مدیریت و مدیریت این ترافیک است. تلفن گویا هوشمند را می توان پایه و اساس و یکی از مهمترین عناصر ساختار مدیریت ارتباط با مشتری دانست. با مکانیزه کردن پاسخ تماس از طریق خطوط تلفن شرکت، تلفن گویا می‌تواند با توانایی پاسخگویی پویا و همزمان به تعداد نامحدودی از مخاطبین بر اساس نیاز هر مخاطب، در هزینه‌های نیروی انسانی سازمان‌ها صرفه‌جویی کند. یک پاسخ مناسب

تلفن گویا چیست؟

تلفن گویا یک منوی صوتی از پیش ضبط شده را در اختیار مشتریان قرار می دهد. مشتریان با استفاده از صفحه کلید گوشی در منو حرکت می کنند و گزینه مناسب را انتخاب می کنند. اگر تماس گیرنده از پاسخ های از پیش ضبط شده راضی نباشد، تلفن گویا آنها را به عوامل مربوطه متصل می کند که می توانند کمک کنند. تلفن گویا سیستمی است که امکان برقراری تماس با بخش های مربوطه را فراهم می کند. این سیستم به مشتریان اجازه می دهد تا با یک دستیار مجازی رایانه تعامل داشته باشند.

نکات کلیدی در مدیریت بهترین تلفن گویا تلفن:

یک سیستم تلفن گویا با جمع آوری اطلاعات مشتری قبل از انتقال تماس به بخش مربوطه، تماس های دریافتی را با موفقیت انجام می دهد. سه نکته مهم برای ایجاد یک تلفن گویا برای سازمان یا کسب و کار شما وجود دارد.

شرکت ارائه دهنده تلفن گویا

تلفن گویا می تواند نقش مهمی در بهبود تجربه مشتری و کیفیت تعامل آنها داشته باشد. جنبه های مختلف کسب و کار شما، از برندسازی گرفته تا روابط عمومی، کارمندان و محصولات می تواند به رشد و شکوفایی برند شما کمک کند. با این حال، واحدهایی که مستقیماً با مشتریان سروکار دارند، مانند بازاریابی، فروش و پشتیبانی، بیشترین تأثیر را بر برند شما دارند. یک سیستم تلفن گویا با کیفیت مدیریت کسب و کار شما را آسان تر و کارآمدتر می کند.

انتخاب Navatel به عنوان ارائه دهنده سیستم تلفن گویا

اسپیکر نواتل را به دلایل زیر به شما معرفی می کنیم:

راه اندازی بسیار ساده و سریع اما قدرتمند با تکنولوژی مدرن

تعداد نامحدودی از سناریوهای مختلف را تعریف کنید

توانایی انجام اقدامات مختلف بستگی به موقعیت دارد

مشتری پسند بودن

مدیریت صحیح انتقال تماس از سمت مشتری

بدون خطای تحویل

بهبود خدمات مشتری و کارایی نمایندگان شرکت

صرفه جو باشد

افزایش درآمد

نکات مهم در متن یا اسکریپت تلفن گویا: مجری رادیو

متن را خلاقانه بسازید

شما با یک گروه طراحی وب خاص تماس گرفتید تا با واحد پشتیبانی شماره یک ارتباط برقرار کنید و ... این ساده ترین متن نوشته و اجرا شده است. وقت خود را صرف کنید و با همکاران همفکر خود یک متن جذاب ایجاد کنید. می توانید مطمئن باشید که صرف مقداری زمان و انرژی نتایج چشمگیری به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام را باز نگذارید

پیام شما باید رسا، گویا و کاملا قابل درک باشد. فایل صوتی مورد نظر را چندین بار گوش دهید و خطاها را اصلاح کنید. فایل ضبط شده را به عنوان آزمایش در اختیار چند مشتری قرار دهید و از آنها بپرسید که در مورد آن چه فکر می کنند.

یک استراحت طلایی بگیرید

نیازی نیست همه کلمات را سریع تعریف کنید، زمان بگذارید تا مشتریانتان کلمات را بفهمند و به انتخاب زیرمجموعه های مناسب فکر کنند.

موسیقی مناسب را انتخاب کنید

ببینید چه موسیقی در چه سبکی استفاده شده است. انتخاب موسیقی مناسب بسته به نوع مشتری و برنامه زمانی شما مهم است. پخش آهنگ های شاد زمانی که مشتری با احساسات و نگرانی های مختلف سروکار دارد، اوضاع را بدتر می کند. آهنگی را انتخاب کنید که منعکس کننده شخصیت و سبک مجموعه شما باشد.

به مشتری اطلاع دهید

با مشتریان خود طوری صحبت کنید که انگار رو در رو صحبت می کنید. اگر نیاز به صرف زمان بیشتری برای برقراری ارتباط دارید، به مخاطبین خود اطلاع دهید که چه مدت منتظر خواهند ماند. همچنین می توانید به مخاطب خود بگویید که فرد مناسبی را برای رسیدگی به درخواست شما پیدا خواهد کرد. به راحتی به مشتریان خود اطلاع دهید و عدم اطمینان را از بین ببرید.

وقت مشتریان خود را با درخواست اطلاعات تکراری تلف نکنید.

سعی کنید با اتصال به CRM اطلاعات را به صورت خودکار دریافت کنید یا اگر اطلاعاتی مانند کد کشور، شماره مشترک، شماره بلیت و ... را در قسمت دبیرخانه تلفن گویا دریافت کردید، اپراتورها در قسمت های دیگر اطلاعات را ارائه می دهند. get این کار علاوه بر اتلاف وقت مشتری باعث کاهش بهره وری و اعتبار مجموعه شما در نزد مشتریان می شود.

صدای ضبط شده

صدای ضبط شده تلفن گویا قسمتی است که مشتری اولین تعامل با برند شما را می شنود و اولین ارتباط تاثیر زیادی بر تصویر نام برند در ذهن کاربر دارد. برای این کار می توانید از صدای کارمندان خود استفاده کنید. همچنین از یک شرکت حرفه ای بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

نکات مهم در تهیه فایل صوتی تلفن گویا:

اما به عنوان یک مدیر بازرگانی به تهیه حرفه ای فایل صوتی توجه کنید و موارد زیر را در نظر بگیرید:

از اسپیکرهای حرفه ای استفاده کنید

صدای مورد نیاز باید در یک استودیو حرفه ای توسط صدابرداران حرفه ای ارائه شود. گوینده مورد نظر باید صدای مناسبی داشته باشد، اصول گفتار را بداند و درک کند و توانایی کامل در تلفظ کلمات مناسب را داشته باشد تا حس خوبی را به خریدار برای افزودن به فایل صوتی منتقل کند.

جنسیت گوینده را مشخص کنید

با توجه به زمینه کاری و جنسیت مشتری، جنسیت گوینده را مشخص کنید، در برخی از شرکت ها تحت شرایط خاصی استفاده از گوینده مرد و در برخی سازمان ها نیاز به استفاده از گوینده خانم است. بنابراین، ابتدا مشخص کنید که مجموعه شما چه نیازهایی دارد.

لحن و صدای مناسب برای کسب و کار خود داشته باشید

برای موقعیت های مواجهه با مشتری مانند پشتیبانی و فروش، مهم است که صدای تلفن گویا شما لحن خاصی داشته باشد. به عنوان مثال، اگر لحن شاد با محصول یا خدماتی که می فروشید مرتبط است، از آن لحن استفاده کنید. وقتی چالشی مانند خدمات ضعیف را تجربه می‌کنید، می‌توانید پیام را با لحنی تشویق‌کننده یا عذرخواهی ضبط کنید.

پیام ها را مستقیماً ضبط کنید

از ضبط صدای سرد و بی احساس خودداری کنید. در صدای ضبط شده نباید فضای ماشین وجود داشته باشد. پیام خود را طوری آماده کنید که انگار در آن لحظه مخاطب مقابل شماست.

صدای واضح و حرفه ای IVR را ضبط کنید. سفارش گویندگی پیغامگیر

ضبط صدای IVR مناسب به این معنی است که تجارت شما تعاملی و حرفه ای است. این نه تنها به مشتریان کمک می کند پیام شما را به درستی درک کنند، بلکه محبوبیت کسب و کار شما را نیز افزایش می دهد. مشتریان انتظار ندارند وقتی با کسب و کار شما تماس می گیرند صدایی غیرحرفه ای بشنوند. آنها ممکن است تجربه بدی با کسب و کار شما داشته باشند و اگر هر یک از موارد زیر را تجربه کنند، کار را متوقف خواهند کرد:

ضبط صدا غیر حرفه ای

نوشته نامشخص یا مبهم

زنگ تکراری و آزاردهنده

یک اپراتور انسانی را حفظ کنید

تعداد زیادی از مشتریان هنوز می خواهند مستقیماً با یک کاربر انسانی ارتباط برقرار کنند، بنابراین امکان ارتباط سریع با کارمندان در همه بخش ها را فراهم کنید. این مشکل رضایت بسیاری از مشتریان را افزایش می دهد




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تازه ترین و آدرس taazetarin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com